دیوار لیبرال دموکراسی فرو ریخت/جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی


دیوار لیبرال دموکراسی فرو ریخت/جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی

ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این که تمدن غرب دچار فروپاشی شده است، گفت: دیوار لیبرال دموکراسی مقابل انقلاب اسلامی فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در اجلاسیه مجمع بسیج مازندران با اشاره به تهیه سند راهبردی پیشرفت پنج ساله استان از آمادگی سازمان بسیج برای اجرایی شدن این سند خبر داد.

وی ایجاد فاصله و انشقاق و تکمیل تحریم‌ها را از جمله راهبردهای دشمنان علیه ملت ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در بعد رسانه‌ای غرب وجود دارد هجمه زیادی را به راه انداختند.

وی ارتش سایبری را از جمله طرح‌های آمریکا ذکر کرد و گفت: سرمایه گذاری هنگفتی که در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی دارند و هدفشان این است ملت ایران را از ادامه مسیر مأیوس کنند.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه پیروزی ملت ایران در استقرار نظام مقدس اسلامی، بزرگ و منحصربه فرد بود، گفت: این پیروزی موهبتی از سوی خداوند به ملت ایران اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان جمهوری اسلامی را زمینه ساز بستر حکومت جهانی مهدوی دانست و گفت: این نظام مفهوم قدرت را تغییر داد و سلاح‌ها و قدرت تکنولوژی غرب کارایی خود را از دست داد و گفتمان برخاسته از رنسانس بی اثر شده است.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه مسیحیت فاقد گفتمان جهانی است و گفتمان غالب جهانی مربوط به اسلام است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است و نظام جمهوری اسلامی در سایه انقلاب موفقیت‌های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در دفاع از مرزهای میهن و استقلال خود موفق عمل کرد، گفت: نظام مقدس اسلامی در ایجاد زیرساخت‌های مختلف و متعدد موفق بود و رشد علمی کشور در منطقه بی نظیر عمل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال