ملی‌پوش فوتسال همچنان در انتظار سفر به اسپانیا


ملی‌پوش فوتسال همچنان در انتظار سفر به اسپانیا

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به دلیل بسته شدن سفارت اسپانیا، از همراهی تیمش در این کشور بازمانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید احمد عباسی اواخر تیر امسال با پیشنهاد باشگاه وینیا آلبالی والدپنیاس اسپانیا روبه‌رو شد که پس از توافق مدیران این باشگاه با مسئولان گیتی‌پسند اصفهان، رسماً به عضویت تیم اسپانیایی درآمد.

با وجود قطعی شدن قرارداد ملی‌پوش فوتسال کشورمان با والدپنیاس، احمد عباسی هنوز موفق نشده به اسپانیا سفر کند. این بازیکن پیش از عزیمت به کویت برای شرکت در جام ملت‌های آسیا، کارهای مربوط به دریافت ویزای اسپانیا را پیگیری کرد که موفق نشد و پس از پایان مسابقات آسیایی، به ایران بازگشت.

احمد عباسی امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که سفارت اسپانیا اخیراً تعطیل شده است و به او گفته‌اند که این سفارتخانه از سه، چهار روز آینده باز خواهد شد. مدیران باشگاه وینیا آلبالی والدپنیاس هم مشغول پیگیری کارهای احمد عباسی هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه سریع‌تر به اسپانیا سفر کند.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو بازیکن دیگر تیم ملی هستند که در اسپانیا و تیم پالما به میدان می‌روند که با پایان جام ملت‌های آسیا، به تمرینات تیم خود اضافه شدند.

تاکنون سه هفته از لیگ برتر فوتسال اسپانیا برگزار شده که والدپنیاس در جایگاه پنجم و پالما در رتبه هشتم جدول این مسابقات قرار دارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟