یک خبر بد: احتمالاً هشتگ ها در توییتر پولی می‌شوند!


یک خبر بد: احتمالاً هشتگ ها در توییتر پولی می‌شوند!

یکی از کارشناسان حوزه نرم افزار می‌گوید احتمالاً هشتگ ها در توییتر پولی می‌شوند و در صورت استفاده رایگان، آن‌ها غیرقابل کلیک خواهند بود!این روزها هشتگ ها در همه جا هستند، اما در توییتر مهم‌ترین بخش این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند. اما ظاهراً توییتر...

یکی از کارشناسان حوزه نرم افزار می‌گوید احتمالاً هشتگ ها در توییتر پولی می‌شوند و در صورت استفاده رایگان، آن‌ها غیرقابل کلیک خواهند بود!

این روزها هشتگ ها در همه جا هستند، اما در توییتر مهم‌ترین بخش این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند. اما ظاهراً توییتر قرار است نحوه تعامل کاربران با هشتگ‌ها را تغییر دهد که شاید خیلی به مذاق کاربران خوش نیاید!

جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) یک مهندس و محقق اپلیکیشن‌ها می‌گوید که توییتر در حال کار روی آزمایش تغییری است که باعث می‌شود هشتگ‌ها دیگر قابل کلیک نباشند. در حال حاضر کاربران می‌توانند با کلیک روی یک هشتگ، دیگر توییت‌هایی که با آن هشتگ منتشر شده را ببینند.

بیشتر بخوانید:

توییتر قرار دادن چهار عکس و ویدیو در یک توییت را ممکن کرد

به طور مثال بسیاری از سریال‌های تلویزیونی برای آنکه بینندگان را تشویق به نوشتن در مورد آن‌ها کنند، از هشتگ یکسانی در توییتر استفاده می‌کنند. اپل نیز برای تبلیغ رویدادهای ویژه خودش از هشتگ AppleEvent# استفاده می‌کند. یا مثلاً به لطف هشتگ ShotOniPhone# شما می‌توانید تمام تصاویری که کاربران با گوشی آیفون ثبت کرده‌اند را ببینید.

یک خبر بد: احتمالاً هشتگ ها در توییتر پولی می‌شوند!

با تغییری که مد نظر توییتر است، هشتگ ها دیگر کلیک شونده نخواهند بود. البته دلایلی که در پشت این تصمیم وجود دارد نامشخص است، اما وانگ در مورد انگیزه توییتر برای پایان دادن به هشتگ‌ها نظر داده است.

علت تغییر هشتگ ها در توییتر، درآمدزایی است

این مهندس می‌گوید هشتگ‌های مارک‌دار که دارای نماد سفارشی هستند (و به عنوان هش فلگ شناخته می‌شوند)، در دسترس باقی خواهند ماند. این هشتگ‌های ویژه فقط در اختیار برندها قرار می‌گیرند تا مثل یک تبلیغ از آن‌ها استفاده کنند. به عبارتی دیگر توییتر ممکن است بخواهد با انحصاری کردن هشتگ‌ها، از آن‌ها درآمدزایی کند و بابت استفاده از آن‌ها پول بگیرد!

البته فراموش نکنید که این فقط یک آزمایش داخلی در خود شرکت توییتر است و شاید هیچوقت توییتر نخواهد هشتگ‌ها را از پلتفرم خودش حذف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)