تیم عجیب لیگ یک با 43 گل خورده در 8 بازی! پای شرط‌بندی در میان است؟


تیم عجیب لیگ یک با 43 گل خورده در 8 بازی! پای شرط‌بندی در میان است؟

تیم امید وحدت خراسان پدیده عجیب فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال است؛ تیمی که در هشت بازی گذشته، هشت باخت با ۴۳ گل خورده را ثبت کرده است.

به گزارش مشرق، رقابت‌های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال عصر دیروز با ثبت یک نتیجه عجیب به پایان رسید. تیم امید وحدت خراسان هشتمین شکست متوالی‌اش را این بار با یک نتیجه سنگین و دو رقمی ثبت کرد و با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم مقابل فجر شهید سپاسی شکست خورد.

این تیم خراسانی را باید پدیده عجیب لیگ دسته اول دانست، تیمی که در ۸ بازی گذشته از فصل جاری لیگ آزادگان، آماری بی‌سابقه را ثبت کرده است. ۸ شکست، صفر برد، صفر مساوی، ۴۳ گل خورده و صفر گل زده و صفر امتیاز، کارنامه تیم عجیب فصل جدید لیگ دسته اول است، کارنامه‌ای که در طول تاریخ لیگ آزادگان بی سابقه است.

تیم امید وحدت خراسان با خرید امتیاز تیم سقوط کرده پدیده یا همان شهرخودرو، در فصل جدید لیگ دسته اول حضور پیدا کرده است؛ تیمی که مدیرانش با خرید امتیاز پدیده، سوداهای بزرگی را در سر داشتند و با سروصدای زیاد و جذب برخی بازیکنان و مربیان اسم و رسم‌دار، به دنبال بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال باشگاهی بودند.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۳ ادمین سایت های قمار و شرط بندی

این رویاپردازی‌ها اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پدیده از سوی فیفا به دلیل شکایت کوزین مربی سابق ایتالیایی و میرو مهاجم سابق اوکراینی از زمستان سال گذشته، خیلی زود تبدیل به کابوس شد و این تیم برای ورود به فصل جدید دسته اول نتوانست هیچ بازیکن و مربی جدیدی را جذب کند.

با توجه به عدم جذب بازیکن و مربی جدید، تیم امید وحدت خراسان با ترکیبی از بازیکنان رده امید و جوانان تیم سابق پدیده در لیگ دسته اول شرکت و در ۸ مسابقه اخیر به میدان رفته است. با توجه به جدایی تعدادی زیادی از بازیکنان پدیده و ممنوعیت جذب بازیکن جدید، تیم امید وحدت خراسان حتی با کمبود بازیکن برای پر کردن لیست ۱۸ تایی‌شان در هر بازی روبرو هستند.

به طوری که گفته می‌شود این تیم در هر بازی تنها سه بازیکن روی نیمکت دارد و با یک لیست ۱۴ تایی در هر بازی حضور پیدا می‌کند. مالک جدید تیم هم با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تیم همچنان بسته است، از تزریق بودجه به تیم خودداری می‌کند، به طوری که گفته می‌شود بخشی از هزینه تیم امید وحدت را بازیکنان از جیب خودشان می‌دهند!

همه این عوامل دست به دست هم داده تا تیم امید وحدت خراسان روزهای عجیبی را در لیگ دسته اول تجربه کند و تبدیل به یکی از پدیده‌های فوتبال ایران شود، تیمی که به حریفانش نه نمی‌گوید و با ۴۳ گل خورده که آمار بیش از ۵ گل خورده در هر بازی را نشان می‌دهد، تبدیل به کیسه گل لیگ آزادگان شده است.

بی توجهی هیات فوتبال خراسان یکی از مهم‌ترین عواملی است که در کسب این نتایج عجیب توسط تیم امید وحدت تاثیرگذار بوده است، گفته می‌شود احسان اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان که عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال نیز هست به مالکان جدید تیم، وعده داده بود که مشکل پنجره بسته این تیم را حل می‌کند تا آنها بتوانند با جذب بازیکن و مربی جدید، یک تیم خوب را آماده حضور در لیگ دسته اول کنند.

در ادامه اما خبری از عملی شدن وعده اصولی نمی‌شود تا امید وحدت با پنجره بسته با یک تیم تقریبا آماتور در لیگ دسته اول به میدان برود و چنین نتایج بی‌سابقه‌ای را بگیرد، به طوری که مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با انتقاد شدید از عملکرد اصولی، خواهان پایان این وضعیت فاجعه بار شده است.

علاوه بر این، نتایج عجیب امید وحدت خراسان که با گل‌های خورده زیاد همراه است، شائبه شرط‌بندی را هم تقویت کرده است، همه این مسائل در کنار هم سبب شده تا فصل جاری لیگ دسته اول، شاهد یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های تاریخش باشد؛ تیم امید وحدت خراسان، تیمی که از گل خوردن زیاد استقبال می‌کند!

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟