اولین گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند الکترونیکی صادر شد


اولین گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند الکترونیکی صادر شد

سازمان پدافند غیرعامل کشور، اولین گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات در حوزه تخصصی سخت افزار الکترواپتیک با نوع کاربری خدمات مشاوره و ارزیابی را برای آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف صادر کرد.

اولین گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند الکترونیکی صادر شد

به گزارش ایران اکونومیست، این آزمایشگاه با دریافت گواهینامه یاد شده که به تایید سردار دکتر غلام رضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور رسیده است، صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند الکترونیک از سازمان پدافند غیرعامل کشور را کسب کرده است.

آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف همچنین اولین گواهینامه تایید صلاحیت آزمون معیار مصرف انرژی در ماینرهای رمز ارزها (تجهیزات استخراج رمز ارزها) را سال گذشته (۱۴۰۰) از مرکز تایید صلاحیت ایران (NACI) دریافت کرد و در حال حاضر به عنوان آزمایشگاه مرجع این آزمون‌ها در کشور شناخته شده است.

حمیدرضا عابدی، مدیر آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در این زمینه اظهار داشت: این آزمایشگاه با توجه به تخصص، تجربه و مسئولیت اجتماعی، تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت در این حوزه ها به کار گرفته و با دریافت گواهینامه های صلاحیت از سازمان های مرجع، ارتقاء کیفی هر چه بیشتر برای ارایه خدمات تخصصی در حوزه های مربوطه را سرلوحه برنامه های خود قرارداده است.

وی گفت: با صدور این گواهینامه‌ها، واردکنندگان و استفاده‌کنندگان تجهیزات الکترونیکی (IT) می توانند برای راستی آزمایی، کیفیت و تعیین مشخصات تجهیرات از خدمات این آزمایشگاه بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، "آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف" با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، به عنوان آزمایشگاهی پیشرو در زمینه آزمون تجهیزات الکترونیکی و بازوی حراست سازمان های دولتی و مشاور امین برای مناقصه گران و خریداران تجهیزات، توانسته است خدمات و راستی آزمایی فراوانی به کارفرمایان دولتی و خصوصی ارائه نماید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...