استان ایلام دارای سوژه های بکری برای ساخت فیلم است


استان ایلام دارای سوژه های بکری برای ساخت فیلم است

ایلام-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام دارای سوژه های بکری برای ساخت فیلم است، گفت: ایلام در حوزه سینمای مستند و داستانی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی هوشمند روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما در ایلام اظهار داشت: استان ایلام در حوزه‌های مختلف به ویژه دفاع مقدس دارای ظرفیت‌ها و سوژه‌های بکری است، امروز سینمای ایران با بهره گیری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهان سر بلند کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: سینماگران استان با وجود کمبود امکانات، بسیار خوش درخشیده‌اند و در حوزه مستند و مستند داستانی دارای جایگاه ویژه ای در کشور هستند.

وی تصریح کرد: فیلم سینمایی مستطیل قرمز یکی از نمونه‌های بارز این فعالیت‌ها در عرصه سینما با حضور جوانان ایلامی استا که این فیلم در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سینمای ایران پس از انقلاب با ساخت فیلم‌های فاخر در سطح جهان شناخته شد و سینمایی مبتنی بر تعهد، ادبیات مقاومت، معنویت، اشاعه و تجلی آموزه‌های مکتب شیعی شکل گرفت.

هوشمند تاکید کرد: سینماگران و فعالان سینما مکلف به احیای تعالیم معمویت، شعائر دینی و هویت ملی در سطح جامعه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !