72 درصد از پرونده های مددکاری کلانتری های فارس به مصالحه ختم شد


72 درصد از پرونده های مددکاری کلانتری های فارس به مصالحه ختم شد

شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از مصالحه ۷۲ درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کاووس محمدی، گفت: در شش ماهه اول امسال تعداد زیادی از شهروندان برای دریافت خدمات مشاوره به مرکز مشاوره و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان فارس مراجعه کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: از کل پرونده‌های ارجاعی به مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها، ۷۲ درصد منجر به مصالحه و سازش منتهی شده است.

او گفت: مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در سال‌های اخیر توانسته است با تعامل سازنده با سازمان‌ها به خوبی در حوزه روان شناسی و مشاوره، رشد و توسعه اثرگذاری داشته باشد، به گونه‌ای که امروزه مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس نزد مراکز علمی و دانشگاه‌ها شناخته شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: مرکز مشاوره پلیس فارس در طول هفته به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه‌های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، تربیتی، ازدواج و … می‌باشد و شهروندان می‌توانند به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس واقع در میدان حر، روبروی کلانتری ۱۱ زند مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس و نسبت به اخذ نوبت برای مشاوره فردی اقدام کنند.

معاون فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین سامانه تلفنی صدای مشاور با شماره ۰۹۶۵۸۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است و شهروندان می‌توانند در ساعات اداری ضمن تماس با این شماره خدمات مشاوره فردی را به صورت تلفنی دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلاوت ترتیل صفحه 288 قرآن باصدای منشاوی+صوت و متن آیات