دین‌محمدی: انتقادها از ساپینتو درست نیست/ وی ای آر بیاورید و صحبت درباره استقلال را تمام کنید


دین‌محمدی: انتقادها از ساپینتو درست نیست/ وی ای آر بیاورید و صحبت درباره استقلال را تمام کنید

پیشکسوت استقلال می گوید که می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد ولی از لحاظ فنی این کار درست نیست.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی پیشکسوت سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره عملکرد آبی‌های پایتخت در هفته های سپری شده، گفت: به نظر من تیمی که تا هفته پیش صدر جدول بوده و اکنون در رتبه سوم قرار دارد، طبیعتا خوب کار کرده است و نباید انتقاد کرد. این نشان می دهد که تیم خوب کار کرده است. هیچ تیمی نمی تواند همیشه برنده شود و برخی اوقات هم مساوی پیش می آید.

وی ادامه داد: چرا زمانیکه سال قبل استقلال در پنج بازی متوالی مساوی کرد، کسی انتقاد نمی کرد؟ اما الآن تا تیم یک مساوی می گیرد، همه به ساپینتو حمله می کنند. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. استقلال با تیم صدرنشین هم امتیاز است و برای انتقاد کردن هنوز زود است.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: به نظر من درست نیست که از تیم انتقاد کنند و هنوز زود است. حالا اینکه از اخلاق ساپینتو انتقاد می شود، درست است. این مورد مشکلی ندارد. یک سری آدم ها اعتقاد دارند که سرمربی باید آرام باشد که صحیح است. اما اینکه از تیم انتقاد فنی صورت گیرد، درست نیست.

دین محمدی درباره قضاوت حاج ملک در بازی استقلال و فولاد گفت: تا زمانیکه VAR به ایران نیامده، همین مشکلات را خواهیم داشت و اصلا به این موضوع شک نکنید. مطمئن باشید تا زمانیکه فناوری کمک داور ویدیویی وارد لیگ ایران نشود، هیچ چیزی درست نمی شود. در اروپا و تا چند سال پیش که VAR نبود نیز اوضاع اینگونه بود.

دین‌محمدی: انتقادها از ساپینتو درست نیست/ وی ای آر بیاورید و صحبت درباره استقلال را تمام کنید

او ادامه داد: باید هر چه سریعتر VAR را وارد فوتبال ایران کنند. اینکه بگویند داور لج کرده یا صحنه را ندیده یا زاویه اش بد بود، قابل پذیرش نیست. همه یک حرفی می زنند. خود داور می تواند هزار دلیل بیاورد و بگوید بازیکن تمارض کرد. ولی زمانیکه کمک داور ویدیویی بیاید، می توانند به داور کمک کنند تا صحنه های حساس را بهتر تصمیم گیری کند.

وی درباره دعوت چشمی به تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم کی روش روی روزبه شناخت کامل دارد. او به عنوان سرمربی تیم ملی تشخیص داده که او را دعوت کند.

بازیکن سابق تیم ملی درخصوص بازی استقلال برابر ذوب آهن نیز گفت: به نظر من ذوب آهن تیم منسجم و یک دستی است. کار دفاعی آنها فوق العاده است و اول تلاش می کنند گل نخورند و سپس به دنبال گلزنی هستند. مساوی های پرتعداد آنها نیز به دلیل کار دفاعی خوبشان است. به نظر من استقلال باید به بازی سرعت بدهد تا موفق شود.

او درخصوص غیبت ساپینتو در این بازی توضیح داد: طبیعتا غیبت او تأثیرگذار است. حضور سرمربی می تواند از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند. امیدوارم که غیبت او تأثیر نداشته باشد.

دین محمدی در پایان و درخصوص ابراز نگرانی بازیکنان ذوب آهن از قضاوت داور بازی با استقلال گفت: هر بازی شرایط خاصی دارد و هر داوری نیز در هر بازی قضاوت خودش را به اجرا می گذارد. اینکه چون در دیدار با فولاد برای استقلال پنالتی گرفته نشده، دلیل نمی شود که داوران بخواهند علیه ذوب آهن و به سود استقلال پنالتی اشتباه بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی