در سکوت خبری / لیگ برتر فوتبال زنان دوباره قرعه‌کشی شد


در سکوت خبری / لیگ برتر فوتبال زنان دوباره قرعه‌کشی شد

درحالی که قرار بود بر اساس برنامه قبلی، جمعه ۲۲ مهر ماه اولین هفته از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان انجام شود، صبح امروز در سکوت خبری قرعه‌‌کشی مجدداً انجام شد!

به گزارش “ورزش سه” ماه گذشته قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان با حضور نماینده ۱۲ باشگاه لیگ برتری در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال انجام شد و بر این اساس اعلام شد که این مسابقات از ۲۲ مهر ماه به طور رسمی آغاز خواهد شد.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات در روز برگزاری قرعه‌کشی تأکید کرد که تیم‌ها تا ۱۲ مهرماه فرصت خواهند داشت تا مدارک خود را برای سازمان لیگ ارسال کنند و در غیر اینصورت هر تیمی تعلل کند از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

اما با توجه به اینکه عدم حضور تیم ذوب آهن و انحلال آن‌ها قطعی به نظر می‌رسید، ناظمی تأکید کرد که در صورت عدم حضور ذوب آهن، حریفان این تیم با قرعه استراحت روبرو خواهند شد.

او همچنین تأکید کرد که در صورت عدم حضور یک یا دو تیم، برنامه مسابقات با همین منوال و قرعه استراحت برای رقیبان آن‌ها پیش خواهد رفت اما در صورت انصراف بیش از دو تیم، احتمالاً قرعه‌کشی مجدداً برگزار خواهد شد.

اما صبح امروز درحالی در سکوت خبری و بدون اطلاع قبلی قرعه‌کشی مجدداً برگزار گردید که همانطور که قابل پیش بینی بود، ذوب آهن انصراف خود را اعلام کرده و همیاری آذربایجان غربی نیز از حضور در این مسابقات کناره‌گیری کرده است.

باید دید که چرا با توجه به انصراف تنها دو تیم و برخلاف گفته‌های پیشین ناظمی، قرعه‌کشی مجدداً برگزار شده و این اتفاق در سکوت کامل خبری پیش رفته است.

گفتنی است که بر اساس برنامه جدید، پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان (جام کوثر) جمعه ۲۹ مهر ماه از ساعت ۱۴ با انجام پنج دیدار آغاز خواهد شد، برنامه هفته نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است.

کیان نیشابور – ایساتیس کران فارس
خاتون بم – بادرود تهران
نماینده البرز- ملوان بندرانزلی
سپاهان اصفهان – شهرداری سیرجان
زارع باتری سنندج – پالایش گاز ایلام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)