ساموئل اتوئو:/ بنزما از همه مهاجمان جهان بهتر است


ساموئل اتوئو:/ بنزما از همه مهاجمان جهان بهتر است

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، مدعی شد کریم بنزما در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه آینده دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و تعیین کننده در ورزشگاه برنابئو به مصادف یکدیگر خواهند رفت. بی تردید امید هواداران دو تیم به گلزنی کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی خواهد بود و این دو ستاره باتجربه احتمالا نقشی مهم در این دیدار ایفا خواهند کرد. ساموئل اتوئو که سال های درخشانی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد، مدعی شد بنزما لایق دریافت توپ طلا بوده و در حال حاضر شرایط بهتری از دیگر بازیکنان دارد.

ساموئل اتوئو:/ بنزما از همه مهاجمان جهان بهتر است

ساموئل اتوئو گفت: "مقایسه هفته های اخیر بین کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی؟ هر دو بازیکن، مهاجمان بزرگی در سال های اخیر بوده اند و البته من همیشه در کنار بارسلونا و هوادار بازیکنان این تیم خواهم بود. اما من همچنین برای کارنامه کریم بنزما در رئال مادرید در سال های اخیر نیز احترام زیادی قائل هستم و تصور می کنم که او در حال حاضر از همه مهاجمان دنیای فوتبال شرایط بهتری داشته و جلوتر است.

با وجود اینکه کریم بنزما برای رئال مادرید بازی می کند، اما امیدوارم او چند روز دیگر جایزه توپ طلا را دریافت کند. زیرا بنزما امسال عملکرد بسیار خوبی داشته و به نظر شایسته دریافت این عنوان در سال 2022 است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه