شاخص کل بورس با رشد بیش از 6 هزار واحدی هفته را به پایان رساند


شاخص کل بورس با رشد بیش از 6 هزار واحدی هفته را به پایان رساند

امروز شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۰۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد ایستاد.

امروز چهارشنبه (۲۰ مهر) شاخص کل بورس در ابتدای بازار با رشد ۳۷۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۳هزار و۹۶۰ واحد قرار گرفت.شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۰۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد ایستاد.

آقای امید پور محمود کارشناس بازار سرمایه گفت:روند امروز بازار مانند روز گذشته مثبت بود، اما همچنان شاهد خروج پول افراد حقیقی از بازار بوده ایم. با توجه به رسیدن شاخص به نقطه حمایتی می‌توان گفت روند بهتر شده است البته که این مثبت‌ها را می‌توان یک پولبک به خط روند شکسته شده در نظر گرفت.
شاخص کل بورس با رشد بیش از 6 هزار واحدی هفته را به پایان رساند

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۲۸۷ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «شپدیس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فمراد»، «شستا» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۳۹۱ واحدی روی پله ۳۸۰ هزار و ۲۷۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۲۸۷ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۵ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۹۷۱ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۳۹۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز غذایی به جز قند و شکر بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۰۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «خودرو» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های دانا، شوینده و قرن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های بکاب، غسالم و کطبس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های فگستر، ولبهمن و پیزد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثغرب، تلیسه و وآوا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.


برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فردا در بورس ایران داشتند.


برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اوصتا، غدیر ۰۵ و آوند در فرابورس ایران داشتند.


بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، کمند و وبملت ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت ۲، خودرو ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۱۱۴، اراد ۹۰۴ و اراد ۹۹۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، سپیدما ۲ و ثبات ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل