مونت اعتراف کرد: اخراج حق توموری نبود


مونت اعتراف کرد: اخراج حق توموری نبود

فیکایو توموری دیشب با خطا روی میسون مونت نقش مهمی در شکست میلان داشت. مونت حالا می‌گوید توموری بدشانس بوده که در آن صحنه اخراج شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب میلان و چلسی که در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد فیکایو توموری، مدافع روسونری، با خطا روی میسون مونت در محوطه جریمه خودی، هم یک پنالتی به چلسی داد و هم خیلی زود اخراج شد تا نقش مهمی در شکست تیمش داشته باشد.

میسون مونت حالا می‌گوید توموری در آن صحنه بدشانس بوده که با کارت قرمز داور مواجه شده است. برخی از کارشناسان داوری می‌گویند با توجه به تماس اندکی که بین توموری و مونت برقرار بود تصمیم داور برای نشان دادن کارت قرمز به مدافع میلان سخت‌گیرانه بوده است. گراهام پاتر، سرمربی چلسی، هم دیشب در پایان بازی این نظر را تایید کرد و گفت تیمش خوش‌شانس بوده که خیلی زود در مقابل حریفی ده‌نفره بازی کرده است.

میسون مونت امروز در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه چلسی گفت هم‌تیمی سابقش توموری، با بدشانسی اخراج شده هر چند پنالتی به سود چلسی تصمیم درستی بوده است.

مونت اعتراف کرد: اخراج حق توموری نبود

مونت در این مصاحبه گفت:" توموری دوست خوب من است. من مدتها است فیکایو را می‌شناسم و در آن صحنه واقعا دلم برایش سوخت. به نظرم اخراج او درست نبود اما پنالتی؟ بله درست بود.

من بازیکنی هستم که همیشه حرف راست را می‌گویم. در آن صحنه سعی می‌کردم از چنگ او فرار کنم و گل بزنم و فیکایو من را از پشت کشید. اما قدرت کشیدن او آنقدرها زیاد نبود و دوباره می‌گویم به نظرم بدشانسی آورد که داور کارت قرمز نشان داد. تصمیم خیلی سخت‌گیرانه‌ای بود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا