دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی


دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری لیدرهای آشوب در پارس جنوبی خبر داد و گفت: وضعیت استان بوشهر آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه بوشهر در پاسخ به دسیسه دشمنان حضوری بزرگ داشتند که شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر خدمات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر شایسته قدردانی و درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم و نیروهای مختلف امنیتی و انتظامی در دفاع از انقلاب، ولایت، ارزش‌ها و حریم نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند و اهداف دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

دستگیری آشوبگران در پارس جنوبی

وی ادامه داد: فتنه و آشوب اخیر برای صدمه به امنیت و آرامش استان طراحی شده بود که با حضور به موقع مردم توطئه و ترفندهای دشمنان خنثی شد.

پورات با اشاره به تجمع مسالمت‌آمیز در حوزه پارس جنوبی اظهار داشت: در این تجمع مسالمت‌آمیز عده‌ای آشوبگر وارد ماجرا شدند که با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی لیدرهای اصلی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های مختلف اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‌دهند، افزود: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی اکنون وضعیت استان بوشهر مطلوب، آرام و مشکل خاصی وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403/ زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد