استان بوشهر آلبوم توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار کشور می‌شود


استان بوشهر آلبوم توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار کشور می‌شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید تلاش کنیم که استان بوشهر به‌عنوان آلبوم توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار در ایران تبدیل و معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تمامی محاسبات و مبادلات جهان در بخش‌های مختلف اثرگذار بوده است.

وی از اهداف مهم انقلاب اسلامی به توسعه عدالت، رفع فقر، نابودی ظالمان، ترویج صلح و دوستی اشاره و اضافه کرد: انقلاب اسلامی دنبال تحقق تمام ابعاد انسانیت انسان، توسعه عدالت، پیشرفت، تمدن آفرینی، نفی استعمار و استثمار و ظلم در تمام ابعاد است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیم در تاریخ جهان محسوب می‌شود بیان کرد: این انقلاب در تمام نظام‌های فکری، ساختار سیاسی، اقتصادی، اقتدار، علم و فناوری و دکترین دفاعی تحول ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: جهان استکبار با این شاخص‌های انقلاب اسلامی، بر نمی‌تابد و با تمام ظرفیت با حمایت کشورهای اقماری، آمریکا، اروپا، مرتجع منطقه مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با مجاهدت و تلاش وافر جایگاه ایران اسلامی در جهان نقش آفرینی دارد.

ظرفیت‌های فوق‌العاده در استان بوشهر

وی، با بیان اینکه مردم مؤلفه قدرت هستند تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی بوشهر با حضور به موقع در صحنه تمام اهداف دشمنان را خنثی کردند و حمایت همه جانبه خود را در دفاع از نظام اسلامی و ولایت نشان دادند.

امام جمعه بوشهر، ظرفیت‌های استان بوشهر را فوق‌العاده و با اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: با این ظرفیت‌ها، طراحی و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان برای تبدیل این توانمندی به فرصت بر اساس اقتصاد دریا پایه تکمیل شود.

صفایی بوشهری، با تأکید بر تدوین برنامه برای اجرا طرح‌های کلان و بزرگ بر اساس سند اقتصاد دانش‌بنیان تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها، ان‌شاءالله استان بوشهر به‌عنوان آلبوم توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار در ایران تبدیل و معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تأکید بر تهیه طرح‌های اقتصادی دریا پایه گفت: مسئولان باید طرح‌های خود را با برنامه‌ریزی، دانش‌بنیان بر اساس ظرفیت‌های استان با اقتصاد دریا پایه تهیه و با مجاهدت اجرایی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark