لیگ برتر والیبال| ایفاسرام و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند


لیگ برتر والیبال| ایفاسرام و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند

تیم‌های والیبال ایفاسرام اردکان و مس رفسنجان در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر مردان حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر پیگیری شد.

ایفاسرام اردکان با پیروزی بر نیان الکترونیک خراسان به دومین برد خود در مسابقات لیگ برتر دست یافت. این تیم اردکانی در رقابتی که پنج ست ادامه یافت با نتیجه سه بر دو موفق به شکست حریف مشهدی خود شد.

در این دیدار ایفاسرام اردکان در ست‌‌های نخست و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 23 بر حریف غلبه کرد. نیان الکترونیک هم در ست‌ دوم با نتیجه 25 بر 23 و در ست چهارم 25 بر 20 موفق به شکست اردکانی‌ها شد و نخستین امتیاز در این رقابت‌ها را به دست آورد.

اما در ست پنجم این ایفاسرام اردکان بود که با امتیاز 15 بر 12 و غلبه بر نیان الکترونیک مسابقه را به نفع خود به پایان رساند.

در این رقابت که به میزبانی نیان الکترونیک برگزار شد دو تیم به مدت دو ساعت و 26 دقیقه بازی کردند و محمدحسین شفقی ناظر فنی و احمد دامغانی‌نژاد ناظر داوری این مسابقه بودند.

داود نافعی به عنوان داور اول و حامد آقابراری داور دوم این دیدار بودند که سه کارت زرد و قرمز داشت. میربابک موسوی بازیکن شماره هفت نیان الکترونیک در این بازی کارت زرد گرفت و رشید یوسفی از این تیم کارت قرمز دریافت کرد. رحمان داودی از بازیکنان تیم ایفاسرام اردکان هم در این مسابقه کارت زرد گرفت.

در دیگر رقابت‌ها از هفته سوم لیگ برتر مردان مس رفسنجان به مصاف شهرداری ارومیه رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مس رفسنجان میزبان این دیدار بود و با پیروزی بر حریف نخستین برد خود در مسابقات لیگ برتر را به دست آورد. این تیم در ست‌های اول و دوم با امتیازات 25 بر 13 و 25 بر 21 بر حریف پیروز شد اما در ست سوم 25 بر 16 نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرد. رفسنجانی‌ها در ست چهارم با نتیجه 25 بر 18 بازی را به پایان رساندند تا در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز این مسابقه باشند.

شهباز صدری ناظر فنی و محمد ابراهیم‌زاده ناظر داوری این رقابت بودند و محمد عشق‌دوست به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم این مسابقه را قضاوت کردند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟