خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود


خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی کشور تعبیر نمی‌شود، گفت: نیروهای پلیس برای دفاع و صیانت از حریم امنیت مردم، مدبرانه و مقتدرانه مجاهدت می‌کنند.

سردار قاسم رضایی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان حوزه تربیت و آموزش فراجا به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا با عنوان «یاد یاران» با اشاره به توطئه و فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: خواب و خیال خام دشمنان برای ناامنی و تضعیف کشور هرگز تعبیر نمی‌شود؛ دشمنان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی عصبانی هستند و از عظمت قدرت ایران مقتدر هراس دارند.

وی تاکید کرد: برکت وجود رهبر معظم انقلاب برای کشور «عزت بخش» است و شاهد بودیم که بیانات حکیمانه، مدبرانه و پدرانه معظم له در تشریف فرمایی به دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) برای نیروهای مسلح و مردم بسیار راهگشا و امیدآفرین بود.

برای امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌ایم

رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس افزود: نیروهای پلیس برای دفاع از حریم امنیت مردم، مدبرانه و مقتدرانه مجاهدت می‌کنند و در صیانت از امنیت و آرامش کشور لحظه‌ای درنگ، عقب نشینی و یا تعلل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خادم مردم هستیم اظهار داشت: ما نیروهای پلیس برای مردم و امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌ایم؛ تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید انتظامی در عرصه نظم و امنیت کشور موید این ادعا است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان حوزه تربیت و آموزش فراجا اظهار داشت: پیشکسوتان گنجینه‌های ارزشمند دانش و تجربه هستند و ضرورت دارد از تجربیات این عزیزان بهره کافی ببریم.

دستاوردهای روز افزون پلیس

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای روزافزون پلیس را مرهون همه اعضای خانواده بزرگ انتظامی به ویژه پیشکسوتان هستیم؛ خاطرات پیشکسوتان باید ثبت و از تجربیات عملیاتی و ماموریتی این عزیزان در منابع آموزشی و تربیتی فراجا بهره گرفته شود.

این مقام ارشد انتظامی، معاونت تربیت و آموزش فراجا را در مسیر رشد و تحول دانست و عنوان کرد: امروز قرارگرفتن معاونت تربیت و آموزش فراجا در موقعیت پیشرفت را مدیون و مرهون تلاش شبانه روزی همه فعالان این حوزه هستیم؛ پیشکسوتان در این عرصه زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند که امروز شاهدیم این زحمات به بار نشسته است.

رضایی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره و نشست با پیشکسوتان بسیار روحیه بخش است و یاد و خاطره همه درگذشتگان و همرزمان پیشکسوت که امروز در جمع ما نیستند را گرامی می‌داریم و همرزمان عزیزمان بدانند که یاد و خاطره آنها در قلب و جان ما است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)