مس برای سپاهان می جنگد/ گل محمدی ملی پوشان را کنار بگذارد


مس برای سپاهان می جنگد/ گل محمدی ملی پوشان را کنار بگذارد

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم مس رفسنجان از خانواده سپاهان است و برای این تیم بازی می کند.

بهزاد دادش زاده پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: سرخپوشان شروع بدی در لیگ برتر فوتبال داشتند اما بعد از آن بردهای خوبی به دست آوردند. البته اردوی تیم ملی فوتبال به پرسپولیس ضربه زد و روند رو به رشد این تیم متوقف شد.

او درباره تساوی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: نیمه اول این بازی کنسل کننده بود اما بازی در نیمه دوم بهتر شد و موقعیت گلزنی را ۲ تیم داشتند اما در نهایت پرسپولیس توانست در خارج از خانه یک امتیاز بگیرد و همچنان در کورس قهرمانی بماند.

داداش زاده درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان گفت: تیم هایی همانند مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، ذوب آهن و مس کرمان از خانواده سپاهان هستند و برای این تیم می جنگند تا نتیجه لازم را بگیرد. حتی تیم گل گهر هم ساختارش از باشگاه سپاهان است و دوست دارند که این تیم اصفهانی قهرمان شود.

او افزود: اگر تیم پرسپولیس می خواهد امسال قهرمان شود باید تیم هایی همانند مس رفسنجان را شکست بدهد تا در کورس قهرمانی بماند. امیدوارم هر ۲تیم فوتبال خوبی ارائه بدهند.

مس برای سپاهان می جنگد/ گل محمدی ملی پوشان را کنار بگذارد

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی روی عملکردشان تاثیرگذار است، گفت: واقعیت این است که بازیکنان ما قراردادهای ۴میلیاردی با تیم های خود دارند اما آنها در تیم ملی ۲۰، ۳۰ میلیارد می گیرند به همین علت بازیکنان با جان و دل برای تیم خود بازی نمی کنند. ملی پوشان پرسپولیس هم به خاطر ترس از آسیب دیدگی با تمام قوا برابر حریفان ظاهر نمی شوند. به نظرم یحیی گل محمدی باید بازیکنان ملی پوش را کنار بگذارد و از سایر بازیکنان استفاده کند تا از لحاظ روحی و روانی و انگیزشی بر روی آنها تاثیر مثبت بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)