سیف‌الله‌پور: بازی با صدرنشین لیگ برتر دشوار است/ با قلعه‌نویی رفیقم اما داخل زمین داستان فرق می‌کند


سیف‌الله‌پور: بازی با صدرنشین لیگ برتر دشوار است/ با قلعه‌نویی رفیقم اما داخل زمین داستان فرق می‌کند

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم و باید دست پر از زمین خارج شویم.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازی نساجی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: با یکی از بهترین تیم‌ها و همچنین صدرنشین فعلی لیگ بازی داریم. آن‌ها یک مربی بادانش و باتجربه به نام امیر قلعه‌نویی دارند و همین باعث شده که بازی سختی داشته باشیم. قلعه‌نویی بزرگ ما و بالاخره مربی است که سال‌ها به فوتبال ایران خدمت می‌کند. احترام او واجب است البته بیرون از زمین بازی ما با هم خیلی رفیق هستیم اما در داخل زمین شرایط متفاوت است و هر تیمی برای کسب بُرد تلاش می‌کند.

وی با انقاد از اینکه بازی باید بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: بازی بدون حضور تماشاچیان اتفاق خوبی نیست و همین مساله روی کیفیت بازی تاثیر بد می‌گذارد و باید مسئولان اجازه بدهند تا تماشاگران به داخل استادیوم‌ها بیایند. بالاخره یکسری تیم‌ها نظیر ما، ملوان و همچنین صنعت نفت آبادان متکی به حضور تماشاگران در بازی‌ها هستیم. چون اگر هوادار نباشد ما از این موضوع ضربه بدی می‌خوریم.

مدیر عامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه حق این تیم در بازی با کسب 3 امتیاز بود، تصریح کرد: بالاخره ما در میانه جدول هستیم و انتظار داشتیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را ببریم و شرایط خودمان را در جدول کمی بهبود ببخشیم اما متاسفانه نشد.

سیف‌الله‌پور درباره اینکه آیا در ادامه فصل بازیکنی را جذب خواهند کرد یا خیر، اظهار داشت: اگر مطهری به همراه کادرفنی او بازیکنی مدنظر داشته باشند برای جذب او حتما اقدام خواهیم کرد.

وی درباره اینکه با وجود نتایج تا الان از عملکرد کادرفنی راضی هستند یا خیر، گفت: از کادرفنی کاملأ رضایت داریم و کنار آن نیز خیلی با شخصیت هستند. متاسفانه چند بازی اخیر بحث داوری باعث شد تا امتیازاتی از دست بدهیم و اگر آن اشتباهات نبود اکنون در بالای جدول حضور داشتیم. بالاخره تا زمانی که بحث سیستم کمک داور ویدئویی به ایران نیاید باید شاهد رخ دادن اشتباهات داوری هم باشیم.

مدیر عامل باشگاه نساجی در پایان با اشاره به اینکه از راه دور پیگیر شرایط این تیم در لیگ بوده است، بیان کرد: درست است حدود بیست روز کنار تمرین نبودم اما با این وجود به صورت آنلاین پیگیر شرایط تیم و بازیکنان بودم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟