اتحاد مسلمانان منجر به حذف رژیم صهیونیستی می‌شود/یک مثلث پرچالش علیه امت اسلامی در حال فعالیت است


نماینده جنبش جهاد اسلامی اظهار کرد: ک مثلث پرچالش علیه امت اسلامی در حال فعالیت است که ضلع های آن غربگرایی، تجزیه و ایجاد اختلاف و تفرقه است و این عوامل به وسیله رژیم صهیونیستی به وجود آمده است. 

اتحاد مسلمانان منجر به حذف رژیم صهیونیستی می‌شود/یک مثلث پرچالش علیه امت اسلامی در حال فعالیت است
به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ابوعلی شاهین نماینده جنبش جهاد اسلامی در نشست عمومی سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت:امروز امت اسلامی در مرحله بسیار حساسی قرار گرفته است، برخی از این بحران ها داخلی و برخی دیگر زاییده دست عوامل بیرونی است. متاسفانه با این هجمه ها علیه امت اسلامی، مسلمانان به اهداف عالیه خود نمی‌رسند.

وی افزود: یک مثلث پرچالش علیه امت اسلامی در حال فعالیت است که ضلع های آن غربگرایی، تجزیه و ایجاد اختلاف و تفرقه است و این عوامل به وسیله رژیم صهیونیستی به وجود آمده است.

شاهین ادامه داد: با مودت، همبستگی و اخوت می‌توانیم به مقابله با این مثلث شوم بپردازیم و اساس اصلی اسلام یعنی وحدت امت را گسترش دهیم.

نماینده جنبش جهاد خاطر نشان کرد: امروز دشمنان دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و تلاش دارند این چالشها را تا نابودی امت اسلامی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان با نفوذ در فضای مجازی و گسترش تفرقه علیه مسلمین میخواهند آن را تجزیه کنند بر همین اساس ما باید با بازسازی امت اسلام و تربیت جوانانی به روز و آشنا با شرایط اسلام در حفظ آن کوشا باشیم.

شاهین گفت: باید گفتمان جدیدی را ایجاد کنیم تا به فرهنگ اصیل ناب اسلامی برگردیم و با چالشهای اسلام مقابله کنیم. ما همواره می‌دانیم که این توطئه ها از زمان صدر اسلام وجود داشته و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در نظر دارد با طرح معامله قرن کشتار خونینی را علیه مسلمانان به راه بیاندازد البته که این اتفاق برای کشورهایی همانند یمن، سوریه و... رخ داده است.

شاهین با تاکید بر اینکه هرگونه عادی سازی با اسرائیل در واقع یک نوع غرب‌گرایی و خیانت به امت اسلام است، گفت: ما مسلمانان باید با اتحاد خود غده سرطانی یعنی اسرائیل را از کره خاکی پاک کنیم.

شاهین با بیان اینکه اولویت امروز وحدت امت اسلامی باید بر پایه گفتمان، ایدئولوژی، احترام به مذاهب باشد، گفت : ما باید به هدف اصلی اتحاد اسلامی یعنی آزادی قدس شریف دست یابیم و این نهضت را تا زمان تحقق آن ادامه دهیم.

وی‌خاطر نشان کرد: فلسطین و قدس محور اصلی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی است بنابراین باید مسلمانان وحدت داشته باشند تا بتوانند قبله اول مسلمین را آزاد سازند.

شاهین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین اقدام را در جهت تقویت جنبش های اسلامی و در راستای آزادی قدس شریف انجام داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز