سند آمایش سرزمینی صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری تدوین می‌شود


سند آمایش سرزمینی صنعت،معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری تدوین می‌شود

شهرکرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:‌ سند جامع آمایش سرزمینی صنعت، معدن و تجارت این استان تهیه و تدوین می‌شود.

سجاد رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تدوین سند جامع آمایش سرزمینی صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون در مرحله جمع‌آوری اطلاعات قرار دارد.

وی افزود: با تهیه و تدوین سند جامع آمایش سرزمینی صنعت، معدن تجارت چهارمحال و بختیاری امکان توجه به ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان به‌ویژه در حوزه طرح‌های زودبازده و اشتغال‌زا فراهم می‌شود.

رستمی تصریح کرد: هدفمند شدن اولویت‌های اشتغال‌زایی حوزه صنعت، معدن و تجارت، تأمین زیرساخت‌ها، اختصاص تسهیلات، فراهم شدن امکان شناخت و برآورد محدودیت‌ها و کمبودهای زیرساختی و اعتباری در شهرستان‌های کمتربرخوردار چهارمحال و بختیاری از مزیت‌های تدوین سند جامع آمایش سرزمینی صنعت، معدن، تجارت به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: بهره‌مندی از توان شرکت‌ها و سازمان‌های توسعه‌ای زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌منظور سرمایه‌گذاری‌هایی مطابق با سند جامع آمایش سرزمینی چهارمحال و بختیاری می‌تواند به تسریع در روند افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی