وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی می‌شود


وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش بینی می‌شود

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز در برخی از ساعات با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، سواحل استان عمدتاً در بخش‌های شمالی و مرکزی تا حدودی متلاطم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا (جمعه) تا اواسط هفته آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام پیش بینی می‌شود.

وی گفت: بر این اساس آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در نواحی شمالی و مرکزی در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، از فردا در همه مناطق با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب در همه مناطق به تدریج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403