نخستین کلینیک ناباروری در جنوب غرب خوزستان افتتاح شد


نخستین کلینیک ناباروری در جنوب غرب خوزستان افتتاح شد

آبادان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح نخستین کلینیک ناباروری در محدوده فعالیت این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: بحث‌های اولیه افتتاح این کلینیک در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان به صورت جدی دنبال می‌شود و تجهیزات آن تا حدودی زیادی خریداری شده است.

وی افزود: کلینیک یادشده با تسهیلات وزارت بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد و با توجه به خدمات بیمه‌ای در آن، زوج‌هایی که با مشکل ناباروری مواجه هستند می‌توانند همه خدمات مربوط به این معضل را تقریباً به صورت رایگان دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته مرتبط با جوانی جمعیت توسط این دانشگاه در حوزه پرسنلی، بیان کرد: با بانک‌های مختلف رایزنی‌هایی صورت گرفته تا کارمندان دانشگاه علوم پزشکی آبادان که فرزند سوم خود را به دنیا آورده باشند و یا کارمندانی که سال جدید ازدواج کرده‌اند بتوانند وام‌های کم‌بهره‌ای را دریافت کنند.

وی از راه‌اندازی مهدکودک‌ها در بیمارستان و واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای نگهداری فرزندان پرسنل خبر داد و تصریح کرد: در حوزه شهری در راه تأمین جهیزیه و سیسمونی با کمک خیران منطقه گام‌های خوبی را برداشتیم و به عنوان مثال ۶۰ بسته جهیزیه را به زوج‌های جوان و کم‌درآمد شادگانی اهدا کردیم.

محمدی بر لزوم فعالیت فرهنگی و تبلیغی فرزندآوری در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: نرخ رشد جمعیت ۳ شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز نسبت به نرخ کشوری بالاتر است و ما تلاش می‌کنیم که درصد کنونی را باز هم بالاتر ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام