بهره برداری از راهدارخانه کاماسار تا پایان سال جاری


بهره برداری از راهدارخانه کاماسار تا پایان سال جاری

قزوین - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: حدود یک میلیارد و نیم به جاده کاماسار اختصاص یافت و ما امیدواریم راهدارخانه کاماسار تا پایان سال جاری به بهربرداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا غریب در نشست بررسی مشکلات روستایی شهرستان قزوین که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: طبق گفته همکاران ما تاکنون ثبت نامی در خصوص شورای بخش ثبت نشده است و در صورت ثبت پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: در خصوص مسئله راه که از مشکلات این شهرستان است مصوباتی انجام شده است که طبق بازدیدهای انجام شده روستای کاماسار دهستانی محرومی است و ما باید بین دهستان‌هایی که سکنه دائمی داشته و خوش نشین هستند تفاوت قائل شویم.

وی افزود: با توجه به بودجه کم، برخی مدیران باید اولویت بودجه را به مکان‌های دیگری می‌دادند اما شاید در این میان برخی مدیر تحت تأثیر افراد ذی‌نفوذ قرار گرفته و نتوانند نسبت به این مسئله مقاومت کنند و اولویت را به روستاهای محروم دهند.

این مسئول ابراز کرد: برای مقابله با این مسئله از اداره راه بخواهیم راه‌های مواصلاتی که نیاز به آسفالت دارند به ما معرفی کند که در این بین مشخص کردن مبدا و مقصد یک راه در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن مبدا و مقصد راه‌ها، ما بر اساس تردد مسیر، نوع راه، کیفیت و و میزان جمعیت که از این مسیر استفاده می‌کنند اولویت بودجه را به آن منطقه اختصاص دهیم که البته در این فرآیند مشخص کردن اعداد و ارقام دقیق بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول عنوان کرد: این طرح در کل استان بررسی می‌شود تا اولویت‌ها به خوبی مشخص شود و پس از مشخص شده ممکن است بخش عظیمی از سفر ریاست جمهوری به راه‌های اولویت دار اختصاص پیدا کند.

وی گفت: ما ۵ هزار کیلومتر راه روستایی داریم که ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و از این مقدار آسفالت شده هزار و ۵۰۰ کیلومتر از آسفالت جاده تخریب شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دنبال تخصیص عادلانه بودجه هستیم تشریح کرد: طی بازدید انجام شده گردنه کاماسار جلسه ویژه‌ای در خصوص این مسیر تشکیل شد حدود یک میلیارد و نیم به جاده کاماسار اختصاص یافت و ما امیدواریم راهدارخانه کاماسار تا پایان سال جاری به بهربرداری برسد که البته ممکن است بخش‌های داخلی آن تکمیل نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل