تصویب 75 مصوبه لازم الاجرا برای رفع مشکلات فریدونشهر


تصویب 75 مصوبه لازم الاجرا برای رفع مشکلات فریدونشهر

اصفهان - استاندار اصفهان از تصویب ۷۵ مصوبه لازم الاجرا برای رفع مشکلات و آبادانی فریدونشهر خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پایان سفر ۲ روزه خود به شهرستان فریدونشهر در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اظهار داشت: مصوباتی که امروز با حضور مدیران دستگاه‌های استان جمع بندی شد ماحصل بازدیدها و جلسات متعددی بود که قبل و حین سفر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، نشست با نخبگان و … استخراج و به صورت موردی بررسی شده بودند.

وی ادامه داد: در این جلسه با گزارش‌های خوبی که ارائه شد در مجموع بالغ بر ۷۵ مصوبه برای رفع مشکلات و آبادانی شهرستان به تأیید رسید.

استاندار اصفهان با اشاره به معضلات اساسی شهرستان فریدونشهر در بخش راه و محورهای مواصلاتی، گفت: با همکاری اداره کل راهداری به مصوبات خوبی در جلسه شورای اداری رسیدیم. با مصوبات امروز مشکلاتی که در بخش راهسازی بالاخص راه‌های بین روستایی وجود دارد کاهش خواهد یافت و امیدواریم تا دو سال آینده این معضلات که بعضاً متعلق به چند دهه گذشته هستند را نداشته باشیم.

مرتضوی در خصوص عملیات گازرسانی به سراسر شهرستان فریدونشهر گفت: گزارش امیدبخشی از گازرسانی به روستاهای فریدونشهر ارائه شده و همچنین مقرر شد طی ۲۴ ماه نسبت به این مطالبه مردم در شهرستان فعالیت‌های قابل توجهی صورت بگیرد.

وی نوسازی و تجهیز مدارس را از دغدغه‌های اهالی شهرستان فریدونشهر دانست و گفت: باتوجه به محدودیت‌هایی که در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی فرزندان سرزمین‌مان در این شهرستان وجود دارد با همکاری اداره کل نوسازی مدارس در آبان و بهمن ماه جاری و شهریور ماه سال آینده پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری خواهد رسید.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در بخش بهداشت و سلامت نیز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت شهرستان، ارتقا قابل توجهی را در ماه‌های آینده در حوزه سلامت و درمانگاه‌های تخصصی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟