لیگ برتر فوتبال| پیروزی ناپلئونی استقلال در قلب اصفهان/ تارتار بالاخره باخت اما به خودی!


لیگ برتر فوتبال| پیروزی ناپلئونی استقلال در قلب اصفهان/ تارتار بالاخره باخت اما به خودی!

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال با برتری آبی‌پوشان میهمان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال طی دیداری در چارچوب دومین و آخرین روز از جریان برگزاری هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه - ۲۲ مهرماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پیش از این قرار بود که این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود اما جدال آبی‌پوشان و گاندوها یک ساعت با تأخیر صورت گرفت. ذوبی‌ها تا پیش از این دیدار نرخ عجیب ۷ تساوی و یک پیروزی را به ثبت رسانده بودند و هیچ شکستی را در کارنامه‌شان در فصل جاری نداشتند. آبی‌ها هم برای افزایش تهدید علیه صدرنشینی پرسپولیس پا به میدان گذاشتند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال که محرومیت ناشی از اخطار انضباطی‌اش در بازی ۲ هفته گذشته مقابل گل‌گهر را می‌گذراند، در این بازی هم مثل بازی گذشته روی نیکمت آبی‌های تهرانی حضور نداشت.

در نیمه نخست، گاندوها در اکثر دقایق سعی در استفاده از موقعیت‌های روی ضدحمله را داشتند که استفاده مناسب را از معدود موقعیت‌های خود نبردند. هم‌چنین استقلالی‌ها هم بارها از جناحین به دروازه رقیب اصفهانی خود نفوذ کرده و قصد در باز کردن آن را داشتند که آن‌ها هم به جایی نرسیدند و نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

موقعیت‌سازی هافبک‌ها و مهاجمان دو تیم در نیمه دوم هم ادامه یافت؛ تا جایی که هر دو طرف بارها به گشودن سد بتنی یک‌دیگر نزدیک شدند اما برخوردها و البته بدشانسی مهاحمان مانع از فروریختن سنگر استقلال و ذوب‌آهن می‌شد. این بازی در پایان با گل به خودی ذوبی‌ها در دقایق پایانی، با پیروزی آبی‌ها خاتمه یافت.

ذوب‌آهن صفر
گل: -

استقلال یک
گل: گل‌به‌خودی - ۸۸

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، امیرحسین صدقی، محمد سلطانی‌مهر ، سجادآشوری، محمدحسین اسلامی و محمدرضا سلیمانی.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، رضا میرزایی، پیمان بابایی و محمد محبی.
لیگ برتر فوتبال| پیروزی ناپلئونی استقلال در قلب اصفهان/ تارتار بالاخره باخت اما به خودی!
بیشتر بخوانید؛

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها