مدافع ذوب‌آهن: موقعیت خاصی به استقلال ندادیم/ اعتماد به نفس از ما گرفته شده است


مدافع ذوب‌آهن: موقعیت خاصی به استقلال ندادیم/ اعتماد به نفس از ما گرفته شده است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: موقعیت خاصی به استقلال ندادیم و تنها روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرمان قاسمی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: متأسفانه هفته قبل در قائمشهر گل سالم ما را مردود اعلام کردند. می‌توانستیم با شرایط بهتری در این بازی حاضر شویم. شاید باز هم مثل فصل قبل جزو تیم‌هایی باشیم که بیشترین ضربه را از داوری خوردیم. امروز همه دیدند که در خیلی از دقایق بازی نسبت به استقلال برتر بودیم.

مدافع ذوب‌آهن گفت: استقلال تیم بزرگی است و در خیلی از دقایق توانست دروازه ما را تحت فشار بگذارد اما به آنها در حد یکی دو شوت موقعیت خاصی ندادیم که آن هم در نیمه اول بود. موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود. متأسفانه روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم که فرصت جبران نداشتیم.

قاسمی در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان ذوب‌آهن باور نداشتند که می‌توانند کار را تمام کنند، عنوان کرد:‌ اگر شرایطی داشتیم که الان بالای جدول بودیم قطعاً در زدن ضربات آخر و همچنین کارهای دفاعی با اعتماد به نفس بیشتری عمل می‌کردیم اما وقتی بازی‌ها با نتیجه مساوی تمام می‌شود و تیم در میانه جدول می‌ماند اعتماد به نفس لازم از بازیکنان در لحظات آخر گرفته می‌شود. دیدیم که چه در زدن ضربات آخر و چه در کار دفاعی به تیم ما لطمه زد و متأسفانه نتیجه را از دست دادیم. حداقل تک امتیاز را باید می‌گرفتیم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج