اعطای ماهانه 10 مورد تسهیلات به متقاضیان در صندوق قرض الحسنه کانون «شهید رحمانیان» جهرم


اعطای ماهانه 10 مورد تسهیلات به متقاضیان در صندوق قرض الحسنه کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد گفت: در صندوق قرض الحسنه «محمدیه» کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «ایمرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم ماهانه به نفر متقاضی تسهیلات بدون سود ارائه می شود.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از ضروریات هر مسجد کمک به فقرا، نیازمندان و افراد مستمند است که می تواند در قالب طرح ها و فعالیت های مختلف انجام شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید حاج علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: ایجاد صندوق های قرض الحسنه نیز به عنوان یکی از فعالیت های مساجد به منظور کمک و حمایت از شهروندان به ویژه اهالی مسجد یکی از تدابیری است که در هر مسجد می تواند راه اندازی و فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد: این مهم در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید حاج علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم از سال 1398 راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

ترابفرد خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه «محمدیه» کانون فرهنگی هنری مستقر در مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» تا کنون خدمات بسیاری را به افراد تحت پوشش هم همچنین دیگر شهروندان و اهالی محله ارائه داده است.

وی ادامه داد: در این صندوق ماهانه به متقاضیان تهسیلات بدون سود اعطا می شود و هر ماه حدود 10 نفر از متقاضیان وام پنج میلیون تومانی دریافت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید حاج علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم عنوان کرد: اعضای این صندوق قرض الحسنه را اهالی مسجد تشکیل می دهند و محدودیتی نیز برای عضویت در این صندوق وجود ندارد.

وی گفت: اهالی مسجد، اعضای کانون و دیگر شهروندان می توانند با عضویت در این صندوق قرض الحسنه از خدمات آن بهره مند شده و در ثواب کار نیک و خداپسندانه نیز سهیم شوند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟