دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه به تهران می‌آید


خانم یوچی، دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا - اقیانوسیه (اپسکو) به زودی در صدر یک هیات عالی رتبه به تهران سفر می‌کند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضایی ایران، خانم یوچی دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا - اقیانوسیه (اپسکو) به...

خانم یوچی، دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا - اقیانوسیه (اپسکو) به زودی در صدر یک هیات عالی رتبه به تهران سفر می‌کند
دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه به تهران می‌آید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان فضایی ایران، خانم یوچی دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا - اقیانوسیه (اپسکو) به زودی در صدر یک هیات عالی رتبه به تهران سفر می‌کند.
دبیرکل اپسکو در این سفر با ریاست سازمان فضایی ایران دیدار و در موضوعات مختلف رایزنی خواهد کرد.
نحوه پیشرفت برنامه های فضایی مشترک با اپسکو و توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف آموزشی، علمی - فنی و ... بخشی از موضوعات نشست دبیرکل سازمان همکاری های فضایی آسیا - اقیانوسیه در ایران است.
شایان ذکر است اپسکو سازمان بین‌المللی و بین‌الدولی است که از سال 2009 میلادی به‌منظور توسعه همکاری‌‌های چندجانبه میان کشورهای عضو در حوزه فناوری‌های فضایی و کاربردهای آن و نیز آموزش و ظرفیت‌سازی در این زمینه ایجاد شده است و ایران یکی از اعضای بنیانگذار آن بشمار می‌آید.
بنا بر این گزارش، شانزدهمین اجلاس شورای سران و همایش توسعه رهبری اپسکو هفته آینده در اسلام آباد پایتخت پاکستان با حضور نمایندگان وزارتی کشورهای عضو اپسکو برگزار خواهد شد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانستن این موارد درباره خشونت خانگی ضروری‌ست!