میکروفون کارائوکه شیائومی میجیا با قیمت 51 دلار معرفی شد


میکروفون کارائوکه شیائومی میجیا با قیمت 51 دلار معرفی شد

شیائومی از نسخه جدید میکروفون کارائوکه میجیا با مشخصاتی نظیر نمایشگر بزرگ، عمر باتری 16 ساعته و قیمت 51 دلاری رونمایی کرد.شیائومی میکروفون کاراکوئه میجیا را با امکاناتی مانند نمایشگر بزرگ و کانکتور بی‌سیم USB برای عملکرد فوری از طریق plug-and-play...

شیائومی از نسخه جدید میکروفون کارائوکه میجیا با مشخصاتی نظیر نمایشگر بزرگ، عمر باتری 16 ساعته و قیمت 51 دلاری رونمایی کرد.

شیائومی میکروفون کاراکوئه میجیا را با امکاناتی مانند نمایشگر بزرگ و کانکتور بی‌سیم USB برای عملکرد فوری از طریق plug-and-play عرضه کرد. این نسخه در حالی وارد بازار شده است که شیائومی در ماه سپتامبر از یک میکروفون کاراکوئه ارزان‌تر از سری میجیا رونمایی کرده بود. مدل جدید با تلویزیون‌ها و پروژکتورهای سری Mi سازگار است.

میکروفون کارائوکه شیائومی میجیا دارای یک پیوند سیگنال دیجیتال، صدای کم‌نویز، اعوجاج کم و عملکردی با کم‌ترین تاخیر است. این میکروفون از انتقال سیگنال بخش U، برنامه Xiao Ai و میجیا پشتیبانی می‌کند و دارای 36 افکت صوتی از پیش تنظیم شده در چهار دسته است.

میکروفون کارائوکه شیائومی

علاوه بر آن، میکروفون جدید شیائومی به عمر باتری 16 ساعته، توری فولادی ظریف و پوشش اسفنجی با کیفیت بالا مجهز است. پوشش اسفنجی به عنوان یک فیلتر عمل می‌کند و به پخش بهتر صدا کمک می‌کند. این وسیله هم‌چنین از نظر ظاهری مشابه با نسخه استاندارد است و از یک سیم‌پیچ حافظه 28 میلی‌متری با تراشه DSP در سطح کارت استفاده می‌کند و افکت‌های اکولایزر و طنین حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

میکروفون کارائوکه میجیا شیائومی

میکروفون کارائوکه شیائومی میجیا با قیمت 369 یوان (51 دلار) عرضه می‌شود که کمی بالاتر نسخه 42 دلاری پیشین است. مشتریان مستقر در چین می‌توانند این وسیله سرگرمی را از طریق وب‌سایت JD.com و سایر پلتفرم‌های خرده فروشی خریداری کنند. سایر جزئیات در مورد دسترسی و قیمت جهانی این محصول متعاقبا منتشر خواهند شد.

منبع :gizmochina

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش بینی سرمایه گذاری 5 میلیارددلاری تسلا و مایکروسافت در تایلند