هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت


تهران پایتخت ایران، یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در ایران است که سالانه افراد زیادی برای گردش و خرید به آن سفر می‌کنند. شهر تهران با وسعت زیادی ک...

 

هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت

تهران پایتخت ایران، یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در ایران است که سالانه افراد زیادی برای گردش و خرید به آن سفر می‌کنند. شهر تهران با وسعت زیادی که دارد و به دلیل تجاری بودن آن از سوی تاجران و خریداران ایرانی مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد. از این‌رو مسافران، راحتی اقامت در تهران را برای چند روزی که در آنجا هستند ترجیح می‌دهند. هتل ‌های لوکس در این شهر کم نیستند. در ادامه بهترین هتل‌ های لوکس تهران، لاکچری ‌ترین ‌های پایتخت را برای انتخاب بهتر فهرست کرده ایم. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که این هتل‌ها در کدام مناطق پایتخت واقع شده‌اند و چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت

معرفی  7نمونه از هتل‌ های لوکس تهران

در اولین ورود به شهرهای بزرگ، معمولا هتل‌ها و ساختمان‌های لوکس آن به چشم می‌آیند. همه ما می‌دانیم که تهران به عنوان پایتخت کشور ایران، دارای موقعیت مناسب و امکانات بهتری نسبت به سایر شهر هاست. در مورد هتل‌های این شهر نیز این موضوع صدق می‌کند. معمولا برای رزرو اتاق از میان هتل‌های لوکس در تهران، باید هتل های چهار و پنج ستاره را انتخاب کرد. امکانات رفاهی عالی، رستوران‌های بی‌نظیر سنتی و مدرن، تزیینات داخلی، خدمات تفریحی و ورزشی و... قسمت‌هایی از امکانات بهترین هتل های تهران هستند. اما کدام یک از هتل های لوکس تهران برای اقامت گزینه‌ی بهتری هستند؟

لاکچری ‌ترین هتل های پایتخت؛ هتل اسپیناس پالاس

یکی از هتل‌ های لوکس تهران، هتل اسپیناس پالاس است که در شمال شهر تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران، علاوه بر پنج ستاره‌ای که دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری است که میهمانانش را مجذوب خود می‌کند. هنگام ورود به هتل با معماری خاص این ساختمان مواجه خواهید شد. لابی یا سالن انتظار شیک و مجلل هتل اسپیناس پالاس نوید اقامتی دلپذیر را به شما خواهد داد. در این هتل می‌توانید از اتاق‌های یک تخته تا اتاق‌های شیک و مجلل را بسته به تعداد نفرات انتخاب کنید. بوفه‌ی صبحانه، اتاق ماساژ، انواع کافه و رستوران، استخر سونا، مرکز خرید، خدمات خشک‌شویی و ... از امکانات بی‌نظیر این هتل باشکوه است. هتل اسپیناس 5 ستاره، در منطقه سعادت آباد، مشرف به ‌کوه‌های تهران و از طرف دیگر مشرف به شهر قرار دارد.

هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

هتل اسپیناس خلیج فارس واقع در بلوار تهران از دیگر هتل‌های لوکس این شهر است. این هتل 5 ستاره در بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین واقع شده که به بسیاری از مراکز گردشگری، تجاری، اداری و درمانی شهر و حتی ایستگاه مترو نزدیک است. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره در نظر گرفته شده است. البته زوج‌های عزیز نیز می‌توانند از سوییت‌های با تخت دونفره استفاده کنند. در هتل اسپیناس تهران، کافی‌شاپ، رستوران و حتی سالن‌های برگزاری همایش و جشن عروسی نیز قرار دارد.

هتل رمیس تهران

یکی از هتل‌ های فرودگاهی ایران با موقعیت جغرافیایی خاص، هتل رمیس تهران است که بهترین انتخاب ممکن برای اقامت در سفرهای کاری به تهران محسوب می‌شود. این هتل 4 ستاره که از هتل ‌های لوکس تهران است و پیش از این با نام هتل اکسیس و هتل ایبیس شناخته می‌شده است، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد. رزرو هتل رمیس فرودگاه امام به صورت ساعتی از ویژگی‌های جالب آن است. این ویژگی مثبت به میهمانان این امکان را می‌دهد تا استراحتی کوتاه را از 3 الی 10 ساعت در این هتل تجربه کنند. هتل رمیس تهران با دارا بودن 196 اتاق به صورت یک تخته و دو تخته  با امکانات عالی و فضایی خاص پذیرای میهمانان عزیز است. خدمات اینترنتی، خشکشویی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان و... از جمله امکانات رفاهی هتل رمیس تهران است. استخر هتل رمیس نیز از پرطرفدارترین تفریحات میهمانان این هتل مجلل است. این هتل در ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه بین‌المللی امام واقع شده است.

هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت

هتل پارسیان استقلال، از هتل ‌های خاص تهران

برخی از هتل ‌های قدیمی تهران، با اینکه عمری از آن‌ها می‌گذرد، همچنان ازهتل ‌های مجلل این شهر به حساب می‌آیند. یکی از این هتل‌ها که قدمتی 50 ساله دارد، هتل 5 ستاره پارسیان استقلال است که بهترین امکانات و عالی‌ترین فضا را در بین هتل ‌های قدیمی شهر تهران دارد. مسافران مشهدی که بلیط هواپیما مشهد تهران را خریداری می‌کنند، می‌توانند برای اقامتی دلنشین و با قیمت مناسب، از هتل پارسیان استقلال، اتاق رزرو کنند. از دیگر امکانات هتل 5 ستاره پارسیان می‌توان به 2 کافی شاپ، 7 رستوران و فروشگاه‌های مختلف واشاره کرد که اقامت را برای مسافران دلپذیرتر می‌کند. این هتل در تقاطع چمران و ولیعصر قرار گرفته است. برای تماس با تلفن هتل لوکس تهران در این منطقه 25-22660011-021 را شماره‌گیری کنید.

برترین هتل‌ های لوکس تهران؛ هتل ویستریا

یکی از هتل ‌های معروف تهران، هتل ویستریا است که هتلی 5 ستاره است و 20 طبقه دارد. چشم انداز کوه البرز از ارتفاعات این هتل منظره‌ای دلپذیر و فوق‌العاده را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. در این هتل می‌توان انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته و سوئیت‌های مجلل را رزرو کرد. از امکانات ویژه‌ی هتل ویستریا می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ورزشی مجهز، سالن ماساژ، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران و ... اشاره کرد. این هتل در منطقه تجریش، چهارراه قدس - خیابان دربند قرار دارد.

هتل ‌های لوکس تهران، لاکچری‌ ترین ‌های پایتخت

هتل نووتل تهران

یکی دیگر ازهتل‌‌های فرودگاهی، هتل نووتل تهران است که به نام هتل رکسان نیز شناخته می‌شود. این هتل در کنار هتل رمیس قرار دارد و درست در ضلع جنوبی یک ترمینال فرودگاه امام خمینی واقع شده است. ساختمان هتل نووتل 11 طبقه دارد؛ انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته برای رزرو 6 ساعته در این هتل وجود دارد. اگر برای بازگشت از سفرتان ترجیح می‌دهید از بلیط قطار ارزان به جای بلیط هواپیما استفاده کنید، می‌توانید ازپرسنل این هتل برای رزرو بلیط راهنمایی بگیرید. از امکانات هتل نووتل تهران می‌توان به استخر، اتاق ماساژ، کافی‌نت، اتاق بازی، فروشگاه، پارکینگ، رستوران غذاهای بین‌المللی و سنتی ایرانی و ... اشاره کرد.

رزرو هتل لوکس تهران، هتل انقلاب 4 ستاره

از دیگر هتل ‌های 4 ستاره که در بین هتل ‌های لوکس تهران قرار می‌گیرند، هتل پارسیان انقلاب است. هتل انقلاب تهران نیز از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل در خیابان طالقانی و حد فاصل خیابان حافظ و ولیعصر قرار دارد. این منطقه از تهران، بهترین موقعیت و دسترسی امکانات را به هتل دارد. ساختمان هتل انقلاب تهران 16 طبقه است. طراحی تمام اتاق‌ها به طور خاص انجام شده است و نمای خوبی دارد. از امکانات خوب این هتل می‌توان سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن پذیرایی، رستوران، خشکشویی، پارکینگ و ... را نام برد.

در انتها

سفر به تهران یکی از خاطره‌انگیزترین‌ تفریحات برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. این کلان شهر با داشتن امکانات بسیار و بازارهای بزرگ و باکیفیت، از پرطرفدارترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است. برای سفر به پایتخت، امکانات رفاهی و اقامت راحت و آسوده از معیارهای مهم مسافران و میهمانان عزیز است. هتل‌ های لوکس تهران با داشتن امکانات ویژه و باکیفیت و خدمات رفاهی منحصربفرد پذیرای شما عزیزان هستند. جهت رزرو بلیط هواپیما و هتل‌ با تخفیفات ویژه می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

 



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!