باید با علم و دانش اهل بیت (ع) به سراغ ملت ها برویم


باید با علم و دانش اهل بیت (ع) به سراغ ملت ها برویم

دکترظریف منش از برگزاری اختتامیه اولین جشنوارۀ ‌ملی راه روشن و تجلیل از آثار برتر تربیتی با موضوع نهج البلاغه خبر داد و گفت: این جشنوارۀ علمی فرهنگی با رویکرد تربیت در نهج البلاغه از نگاه امیرالمومنین (ع)در ایام مبارک دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛دکتر حسین ظریف منش؛ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنوارۀ ‌ملی راه روشن و تجلیل از آثار برتر تربیتی با موضوع نهج البلاغه خبر داد. مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: این جشنوارۀ علمی فرهنگی با رویکرد تربیت در نهج البلاغه از نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام در ایام مبارک دهه امامت و ولایت در 10 رشته، مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کیلیپ، موشن گرافی و پادکست آغاز بکار کرد و بحمدالله بیش از 1200 اثر ارزشمند در 10 رشته دریافت شده است.


وی گفت: این مراسم باشکوه با حضور اساتید، دانشجویان، علما و شخصیت های فعال در حوزه نهج البلاغه سه شنبه در شهر همدان برگزار و از صاحبان آثار برگذیده این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

باید با علم و دانش اهل بیت (ع) به سراغ ملت ها برویم

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه اظهار داشت: رهبر معظّم انقلاب فرموده اند، کار برای غدیر اسلام و انقلاب را بیمه خواهد کرد. لذا هرچقدر بیشتر و بهتر و عمیق تر در حوزه غدیر و نهج البلاغه فعالیت بشود، موجبات استحکام هرچه بیشتر اسلام و انقلاب خواهد شد و از این جهت بر همه دلسوزان نظام و اسلام و انقلاب لازم و ضروری است تا با سلاح علم، دانش و ارزشهای انسانی برگرفته از عالم ترین، حکیم ترین، داناترین، پارساترین و اخلاق مدارترین الگوهای انسانی و الهی که همان اهلبیت عصمت و طهارتند به سراغ ملت ها برویم و داشته های ارزشمند خود را به آنان معرفی کرده، تعالیم این دردانه های هستی را به آنان برسانیم و با تمام توان نسبت به این موضوعات اهتمام بورزیم و تلاش های خود را برای جاری و ساری نمودن این ارزشها و تعالیم نهج البلاغه در میان آحاد مردم جوامع مظاعف نماییم.



ظریف منش در پایان اعلام کرد: این مراسم باشکوه با سخنرانی حضرت آیت الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و با حضور آیت‌الله اختری، آیت‌الله دکترحسینی‌قزوینی، نماینده ‌ولی‌فقیه در استان همدان، استاندار همدان، فعالان فرهنگی در این عرصه و سایر مسئولان ارشد لشگری و کشوری سه شنبه 10 آبان ماه در محل سالن شهدای استانداری‌ همدان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اضطرار، ما را به سمت امام زمان(عج) سوق می‌دهد و کلید گشایش است