انگیزه‌ام هزار برابر شده است/ سهرابی: در فینال کشتی را از دستم درآوردند


انگیزه‌ام هزار برابر شده است/ سهرابی: در فینال کشتی را از دستم درآوردند

عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید اشتیاقش به کشتی کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده و انگیزه‌اش برای کسب مدال هزار برابر شده‌ است.

به گزارش "ورزش سه" سیددانیال سهرابی در گفت‌وگو با "تسنیم" درخصوص عملکردش در جام‌جهانی کشتی فرنگی که با دو برد مقتدرانه و شکست مقابل حریف آذربایجانی همراه بود، اظهار داشت: کشتی فینال از دستم درنیامد، بلکه خودشان آن را درآوردند. من از لحاظ ذهنی خیلی قوی بودم، مربیان اول فکر می‌کردند به حریف ترکم ببازم چون عنوان‌دار بود ولی من باور داشتم که می‌برم. کشتی‌گیر قرقیز را راحت بردم، نه اینکه ضعیف باشد، من روحیه‌ام خیلی خوب بود. حتی کشتی‌گیر آذربایجانی را هم برده بودم.

وی در مورد شکست 5 بر یک در فینال گفت: او پا را انداخت شل کردم که فن بزند چون می‌دانستم پا را درگیر کرده، امتیاز نمی‌دهند. در صحنه آهسته هم مشخص است، هر دو پا را جدا جدا قلاب کرد من کامل کنده بودمش ولی درنهایت به او امتیاز دادند. هر چه رفتم هم اخطار نمی‌دادند. اگر آن امتیاز را به او بی‌دلیل نمی‌دادند، حتی اگر فن هم نمی‌زدم 10 بار او را از تشک بیرون می‌انداختم ولی خب اجازه ندادند. حتما این کشتی را جبران می‌کنم.

سهرابی درباره اینکه آیا در لیگ برتر کشتی خواهد گرفت، تاکید کرد: هنوز با جایی قرارداد امضا نکردم. با یک تیم تا پای قرارداد رفتیم، صحبت‌مان روی یک رقم بود اما برگه‌ای که جلویم گذاشتند از آن کمتر بود و قرارداد نبستم.

این کشتی‌گیر جوان وزن 67 کیلوگرم که به تازگی قهرمان امیدهای جهان شده، در خاتمه گفت: هدفم از قبل کسب مدال جهانی و المپیک بود و حالا انگیزه‌ام هزار برابر بیشتر شده است. اشتیاقم برای کشتی کاملا متفاوت شده و با انگیزه فوق‌العاده‌ای کار را پیش خواهم برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه