معاون اقتصادی جدید استقلال معرفی شد


معاون اقتصادی جدید استقلال معرفی شد

با حکم علی فتح‌الله‌زاده، معاون اقتصادی جدید استقلال معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، آبی پوشان به دنبال انجام برنامه های اقتصادی جهت حل و فصل مشکلات مالی و بدهی های سنگین خود هستند. در این زمینه، مذاکراتی با چند اسپانسر صورت گرفته و برای تسریع در امور اقتصادی باشگاه، یک جابجایی مدیریتی صورت گرفت.

طبق اعلام رسانه رسمی آبی ها، با حکم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، محمد باقر بیات به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال منصوب شد.

در بخشی از حکم صادر شده از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به ایشان آمده:

امید است با اتکا به عنایات خداوند متعال، همت و کوشش جنابعالی و با بهره‌گیری مناسب از توان این باشگاه با قدمت بیش از هفتاد و شش سال و تعامل سازنده با شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و باز تعریف فعالیت‌های اقتصادی، بازرگانی و تجاری در این مجموعه، با تمرکز در امور اقتصادی داخلی و بین‌المللی، در پیشبرد امور محوله موفق باشید.

پیش از این و در زمان مدیریت آجورلو، امید سعادت‌نیا به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال منصوب شده بود که مدیرعاملی شرکت نفت و گاز PINCO، قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز PJSK، معاونت توسعه شرکت نفت و گاز نگار صنعت و ... از جمله موارد ذکر شده در رزومه وی بود.

در زمانی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال روی صندلی ریاست باشگاه نشسته بود، مهدی نوروزی در پست معاون اقتصادی این باشگاه منصوب شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید