کی روش بزرگترین بی‌احترامی را به فوتبال ایران کرد


کی روش بزرگترین بی‌احترامی را به فوتبال ایران کرد

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص لیست تیم ملی و بازی نخست ایران در جام جهانی اظهار نظر کرد.

رضا رجبی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط تیم ملی به رکنا گفت: ترکیب تیم ملی ما با آمدن کارلوس کی روش تقریبا مشخص بود و این مربی هیچ اعتقادی به بازیکنان لیگ داخلی ندارد و همیشه لژیونرها برایش از اولویت برخوردار بوده و کمتر بازیکنی هست که با درخشش در لیگ داخلی بتواند به تیم ملی راه یابد. شما به لیست تیم ملی نگاه کنید و به غیر از سید حسین حسینی دروازه‌بان کدام بازیکن را در لیست شما پیدا می‌کند که با درخشش در لیگ ایران به جام جهانی خواهد رفت. کی روش امید نورافکن را خط زد و همه کارشناسان فوتبال در بهت فرو رفتند. من کاری به دیدگاه این مربی ندارم و فقط منظورم این است که چرا باید فوتبال ما همیشه از شخص و یا اشخاصی تبعیت کند که اعتقادی به زحمات مربیان کم نام و نشان و زحمتکش فوتبال داخلی ندارد.

وی ادامه داد: مسخره‌تر اینکه در کجای دنیا برای جام جهانی 4 دروازه‌بان در ترکیب تیم قرار می‌دهند؟ همه ما می‌دانیم که در جام جهانی بیرانوند در ترکیب اصلی تیم است و بازی به دیگران نخواهد رسید. کی روش با این نوع دعوت انگیزه را از جوانان گرفته و شما در این لیست چند بازیکن جوان را مشاهده می‌کنید. من اگر الان حرفی بزنم همه موضع خواهند گرفت اما شما بدانید که لیست تیم ملی سفارشی است و از این طرف و آن طرف خیلی‌ها به تیم سفارش شدند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی اول با انگلیس افزود: این بازی خیلی برای ما مهم است اگر بتوانیم از پس آن برآییم شاید به صعود مرحله بعد هم بتوانیم فکر کنیم. تیم انگلیس مجموعه‌ای از بهترین‌های ‌فوتبال دنیا را در اختیار دارد و کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. فوتبال روز دنیا با این کشور معنا می‌شود و آموزش همیشه برای فوتبال انگلیس مهم بوده است. آقای کی روش با عدم توضیحات لیست در کنفراسن خبری و لغو آن بزرگترین بی احترامی را به فوتبال ایران در پی داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم