بی مهری کی روش در قبال ستاره استقلال / سوپرایز لیست تیم ملی منفی بود !


بی مهری کی روش در قبال ستاره استقلال / سوپرایز لیست تیم ملی منفی بود !

سرمربی تیم ملی کشورمان یک تیم ملی را با خود به قطر نبرد.

به گزارش رکنا، شمارش معکوس برای آغاز جام جهانی 2022 قطر به صدا در آمده است و این رقابتها رسما از 29 آبان در قطر آغاز خواهد شد.

لیست تیم ملی کشورمان برای حضور در جام جهانی شب گذشته اعلام شد و اما اگرها و انتقادهای زیادی راجع به این لیست به گوش میرسد که به آن میپردازیم.

قطعا تمامی بازیکنانی که در لیست کی روش برای حضور در جام جهانی قرار دارند از قابلیت بالایی برخوردار هستند و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی بودند که انتخاب شدند.

نکته قابل توجه لیست تیم ملی حضور 4 دروازه بان از 25 بازیکن دعوت شده به تیم ملی است .

این سوال پیش می آید که تمام 31 تیم حاضر در جام جهانی 3 دروازه بان باخود به قطر میبرند و فقط تیم کی روش است 4 دروازه بان با خود به قطر خواهد برد و جواب این سوال را فقط سرمربی تیم ملی میداند!

در حالیکه فیفا در این جام جهانی به تمامی تیمها اجازه این را داده است که با خود 26 بازیکن را به قطر بیاورند اما کی روش یک جای خالی در لیست نگه داشته است که دلیل آن را نمیدانیم؟!

البته که میدانیم انتخاب بازیکن یک امر دلخواه سرمربی تیم است وباید به آن احترام گذاشت اما سرمربی تیم ملی میتوانست بازیکنان دیگر هم در لیست خود قرار دهد.

بازیکنانی مانند محمد محبی که با آرزوی رسیدن به تیم ملی و بازی در جام جهانی از لیگ پرتغال به استقلال آمد اما مورد بی مهری کی روش قرار گرفت. محبی در این فصل مهره تاثیر گذار آبی پوشان و ریکاردو ساپینتو است.

امید نورافکن مدافع چپ پای تیم سپاهان که شانس زیادی را برای حضور خود در جام جهانی رای خود متصور بود و از آمادگی و انگیزه بالایی هم برخوردار بود به یکباره از لیست تیم ملی خط خورد.

قطعا بازیکنان دیگری در این لیست میتوانستند قرار بگیرند که افتخار حضور در جام جهانی را از دست دادند:

میلاد سرلک،سروش رفیعی ،سعید صادقی،یاسین سلمانی،علی علیپور و صالح حردانی از جمله بازیکنانی هستند که میتوانستد در لیست نهایی تیم ملی حضور یابند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن