پیام تبریک مسئول سازمان بسیج مداحان به مناسب فرارسیدن هفته بسیج


پیام تبریک مسئول سازمان بسیج مداحان به مناسب فرارسیدن هفته بسیج

یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و بسیج را مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت مذهبی کشور با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسیج، شجره طیبه ای است که تا کنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از مرز بوم ایران اسلامی تا عصر امروز در مقابله با هجمه‌های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است»؛ این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) نیز به زیبایی تجلی یافته که ایشان فرمودند: بسیج پاره تن ملت است.

امروز دشمنان قسم خورده انقلاب که به تصور باطل خود با پرآکنده ساختن سموم فکری و راه اندازی خط اغتشاش سعی دارند تا آسیب‌های جدی به نظام بزنند و موجب سلب آرامش از هموطنانمان شوند و در رؤیای پوچ خود به دنبال بردازی نظام هستند، تمام هراس و وحشتشان از ظرفیت مردمی و شکوهمندی است که تحت عنوان بسیج در ایران سراسر اسلامی تحت لوای تفکر ناب حسینی (ع) گسترانیده شده است و سپر روئین و نفوذ ناپذیر خود را که از تار و پود فرهنگ ایثار و شهادت بافته شده؛ در برابر تیرهای سهمناک استکبار و ایادی آن برای حفاظت از انقلاب اسلامی علم کرده است.

امسال در حالی به استقبال هفته پر خیر و برکت بسیج می‌رویم که آمریکا، صهیونیست کودک کش، دولت مزدور سعودی و رسانه‌های تحت کنترلشان کمر به تجزیه این مرز و بوم بسته و از هیچ تلاشی برای نا امیدی ملت ایران دریغ نکرده است‌. اما باز هم این بسیجیان جان بر کف و همیشه در صحنه هستند که داوطلبانه در کنار نیروهای خدوم انتظامی سینه خود را سپر بلای ملت کرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۹۲۰۰۰ شهید بسیجی خصوصاً شهدای امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر با نثار خون مقدس خود این شجره طیبه را آبیاری نمودند، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص که در سنگرهای گوناگون نظام در جهت توسعه و آبادانی و حفظ و حراست آن کوشش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم