ترافیک سنگین در ورودی های پایتخت


ترافیک سنگین در ورودی های پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: شاهد تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم. ضمناً محور‌های...

ترافیک سنگین در ورودی های پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: شاهد تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم. ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده وردآورد و در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس سنگین گزارش شده است.
شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوه دشت انجام می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا