گل می‌خواهیم و باید برنده شویم/ مربی مکزیک: از دقیقه یک برابر عربستان حمله می‌کنیم


گل می‌خواهیم و باید برنده شویم/ مربی مکزیک: از دقیقه یک برابر عربستان حمله می‌کنیم

جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم ملی مکزیک در دیداری بسیار حساس باید به مصاف عربستان برود. در گروهی که لهستان و آرژانتین نیز در آن حاضر هستند، همه شانس صعود دارند. مکزیک برای امیدوار ماندن به صعود باید حتما عربستان را شکست دهد. مکزیک در دو بازی قبلی خود گل نزده و در مجموع 384 دقیقه است که در یک بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است. به همین دلیل انتقادات از مارتینو به خاطر عدم دعوت از چیچاریتو و سانتی خیمنز بسیار زیاد است.

گل می‌خواهیم و باید برنده شویم/ مربی مکزیک: از دقیقه یک برابر عربستان حمله می‌کنیم

جراردو مارتینو، مربی مکزیک، در نشست خبری این بازی گفت:«همین 15 روز پیش در یک بازی چهار گل زدیم. می توان 14 موقعیت خلق کرد و گل نزد یا شش موقعیت ایجاد کرد و چهار بار به گل رسید. برای من شکل بازی تیم و ایجاد موقعیت گلزنی اهمیت دارد و معتقدم بالاخره به گل هم خواهیم رسید. نیاز نیست خیلی هم به فقر گل در تیم بدبین باشیم.»

مارتینو ادامه داد:«شکل بازی تیم برابر عربستان به نیازهای ما در این بازی بستگی دارد. ما نیاز به گل داریم و از ابتدا هجومی بازی خواهیم کرد. شاید همیشه به چشم نیاید، ولی در هر بازی ما با تاکتیک هایی که روی آنها مدت ها کار کرده ایم، برابر حریف قرار می گیریم. هرگز تیم را با تاکتیکی که بازیکنان در آن راحت نیستند به زمین نمی فرستم. بازیکنانم در پست هایی که در آن راحتند بازی می کنند.»

مارتینو در مورد انتقادات شدید رسانه‌های مکزیکی گفت:«الان وقت پاسخ دادن نیست و باید در زمین خودمان را ثابت کنیم. به دنبال بهانه و توجیه نیستم. فردا باید برنده شویم و تمام. اینکه می گویند ما فقط 60 دقیقه خوب بازی می کنیم، از نظر من درست است. ما باید پاسخگوی یک ملت باشیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام