معرفی فرشتگان سپیدجامه در روز پرستار


معرفی  فرشتگان سپیدجامه  در روز پرستار

همزمان با روز پرستار و سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها مراسم رونمایی و معرفی کتاب «فرشتگان سپید جامه» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، مراسم معرفی و رونمایی از کتاب «فرشتگان سپید جامه» نوشته محمد دهقان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این مراسم که در قالب دویست و شصت و ششمین برنامه «زرین قلم» برگزار می‌شود، به مناسبت روز پرستار برگزار شده و یکی از آثاری را معرفی می‌کند که درباره پرستاران زحمتکش کشورمان نوشته شده است.

در این مراسم شیدا نامور به عنوان مجری کارشناس حضور داشته و محمد مسعود بهمنی و حمیدرضا سهیلی سخنرانی خواهند کرد. هم‌چنین اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مهمان این جلسه خواهند بود.

این مراسم سال گذشته نیز با عنوان «به یار» در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و طی رونمایی از کتاب و شب شعر ولادت حضرت زینب سلام الله علیها از سرکار خانم پریسا حیدری خبرنگار حوزه سلامت خبرگزاری تسنیم تقدیر شده بود.

این مراسم روز چهارشنبه 9 آذرماه از ساعت 16 الی 18 در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی