شوک بزرگ به بارسلونا


شوک بزرگ به بارسلونا

بارسلونا ممکن است یک فصل از جذب بازیکن محروم شود.

به گزارش رکنا، مسائل مالی بارسلونا کاملاً محرمانه نیست. باشگاه کاتالان به دلیل افزایش دستمزد خود در یک مشکل آزاردهنده قرار گرفته است و ممکن است در آینده نزدیک آنها را با مشکلات بیشتری مواجه کند.

طبق گفته ایزاک فوتو در COPE، ​​دستمزد فعلی بارسلونا حدود 600 میلیون یورو است و آنها نیاز مبرمی به کاهش آن به 400 میلیون یورو دارند.

برای فرار بارسلونا از اقدامات جدید فرپلی مالی، باشگاه باید دستمزد خود را از 600 میلیون یورو به 400 میلیون یورو کاهش دهد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که اگر بلوگرانا بیش از یک فصل از سقف دستمزد خود فراتر رود، ممکن است بیش از یک سال از جذب بازیکن محروم شوند.

چنین حرکتی می‌تواند برای تیم فاجعه بار باشد، به خصوص با توجه به اینکه پروژه ژاوی هنوز در مرحله ساخت است و بارسلونا باید در آینده نزدیک تیم را تقویت کند.

بازنشستگی جرارد پیکه اخیراً با توجه به دستمزدهای هنگفتی که دریافت می‌کرد تا حدی به باشگاه کمک خواهد کرد، در حالی که خروج احتمالی سرخیو بوسکتس در تابستان، زمانی که قراردادش به پایان می‌رسد، گام دیگری در مسیر درست برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود.

همچنین گزارش شده است که بارسا در تلاش است تا با مارک آندره تراشتگن و فرنکی دی‌یانگ نیز برای کاهش دستمزد مذاکره کند، در حالی که بارسا نیز به دنبال تخلیه جوردی آلبا در تابستان هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی