7 نکته درباره جدال دو تیم آرژانتین و لهستان


7 نکته درباره جدال دو تیم آرژانتین و لهستان

به گزارش تجارت‌نیوز، تیم‌های آرژانتین و لهستان در چارچوب بازی‌های جام جهانی 2022 قطر در هفته دوم رقابت‌ها امشب ساعت 22:30 به وقت ایران، در گروه C این رقابت‌ها در ورزشگاه راس ابوعبود به مصاف یکدیگر می‌روند....

به گزارش تجارت‌نیوز، تیم‌های آرژانتین و لهستان در چارچوب بازی‌های جام جهانی 2022 قطر در هفته دوم رقابت‌ها امشب ساعت 22:30 به وقت ایران، در گروه C این رقابت‌ها در ورزشگاه راس ابوعبود به مصاف یکدیگر می‌روند. دیداری که برای هواداران فوتبال یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی به حساب می‌آید.

به بهانه این تقابل جذاب، شاخص‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دو کشور و تیم‌های ملی فوتبال آن‌ها در اینفوگرافیک زیر بررسی شده است.

7 نکته درباره جدال دو تیم آرژانتین و لهستان

امشب دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که آرژانتین در بازی قبل خود با نتیجه 2 بر 0 مکزیک را شکست داد. لهستان نیز موفق شد با همین نتیجه عربستان را از پیش رو بردارد.

در حال حاضر، لهستان با 4 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد. تیم‌های آرژانتین و عربستان نیز با 3 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. مکزیک هم با یک امتیاز قعرنشین گروه C است.

تیم ملی آرژانتین جام جهانی 2022 را خوب شروع نکرد. آنها در تقابل با عربستان بازی را واگذار کردند تا اولین شگفتی جام را رقم بزنند. در گام دوم، آنها با عملکرد درخشان مسی توانستند از سد مکزیک بگذرند و خود را از قعر گروه به رده دوم برسانند

تیم ملی آرژانتین و لهستان در سال ۹۰ و در جریان یک بازی دوستانه‌ی ملی در مقابل هم صف‌آرایی کردند که با عملکرد خوب لهستانی‌ها در طول این دیدار، آنها موفق شدند تا با برتری ۲-۱ راهی رختکن شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !