تلاش دشمن برای ضربه زدن به شورای نگهبان با ابزار دورغ و تهمت


تلاش دشمن برای ضربه زدن به شورای نگهبان با ابزار دورغ و تهمت

آیت الله عبادی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن و نفوذ در شورای نگهبان، گفت: در همین راستا از ابزار تهمت و دورغ برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز یک‌شنبه (6 آذر) در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان اظهار کرد: جایگاه شورای نگهبان ویژه است و سنگینی بار مسئولیت نظامی که اسلام را در مقابل استعمار در یک میدان جهانی قرار داده است و به تعبیر از همه گزینه ها، دشمن علیه اسلام کار می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در هر گوشه، این قضایا به گونه ای است که اگر مثل آتش از یک شعله کبریت سهل انگاری شود این همه جا را فرا می گیرد.

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر امور، افزود: دشمن در دشمنی تبحر دارد و سنگ تمام می گذارد و از هیچی کوه می سازد و کوه را در هیچی دفع می کند لذا کوچکترین سهل انگاری ممکن است به شکست انقلابی منجر شود که چارچوبه اسلام و دعوت انبیاء در مقابل مکر و حیله و ابزار استعمار است.

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمنی که در جنگ های اول و دوم جهانی آن همه سرمایه می گذارد و با مهارتی که دارد اگر بتواند در جایی نفوذ و بی تفاوتی ایجاد می کند و حساسیت ها را از بین می ببرد و برای کوچکترین کار چهار هزار اتاق فکر دارد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن و نفوذ در شورای نگهبان، تصریح کرد: در همین راستا از ابزار تهمت و دورغ برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید بهانه به دست دشمن دهیم، افزود: آبروی اسلام در گرو همین انتخابات‌ها است ضمن اینکه زندگی، مال، جان و ناموس مردم و استقلال آنان در گرو همین انتخابات‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه شورای نگهبان به میزانی که دقیق و درست عمل کنند هیچ ثواب و خیری بالاتر از این نیست که امانت را به اهل آن بسپارید، گفت: اما اگر سستی شد و یا بهانه دست دیگران داده و هیچ گناهی بدتر از آن نیست چون موجب گمراهی کل جامعه می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به آثار انقلاب با همه آسیب های که دشمنان در طول این 43 سال زدند، تصریح کرد: جهان در حال بیداری است و این از آثار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه کارهای جنون آمیزی که دشمن در فتنه اخیر انجام داد خودکشی است چون می دانند کار از دستشان خارج شده است، افزود: گذر زمان به نفع اسلام و اضمحلال غرب و اروپا است منتهی به جایگاه هایی مانند شورای نگهبان خیلی باید حساس بود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مطالبه و خواسته مردم از مسئولان اسلام و برقراری عدالت است، گفت: این مهم محقق نمی شود مگر اینکه مدیران متخصص، معتقد به اسلام و متعهد بر رأس امور باشند تا مشکلات مردم حل شود.

آیت الله عبادی در پایان بر انتخاب افراد اصلح بر اساس شایستگی و قوانین و معیارها در انتخابات‌ها تأکید کرد تا این امانت به دست اهل آن سپرده شود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا