عکس جدید از خانه شلوغ پلوغ ستاره سادات قطبی


عکس جدید از خانه شلوغ پلوغ ستاره سادات قطبی

در ادامه استوری های ستاره قطبی از خانه و زندگیش را مشاهده می کنید.

ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون که این روزها در حال ایفای نقش در سریالی جدید است، با وجود خانواده ای تقریبا پرجمعیت روزهای پرمشغله ای را تجربه می کند. بازیگر سریال گاندو هر روز استوری های روزمرگی فراوانی را با دنبال کننده های خود به اشتراک می گذارد و گاهی با انتشار عکسی از خانه در هم ریخته و نداشتن کمک برای انجام کارهای خانه از خستگی و دور شدن از خود واقعیش می گوید و گله می کند. در ادامه استوری های ستاره قطبی از خانه و زندگیش را مشاهده می کنید.

عکس جدید از خانه شلوغ پلوغ ستاره سادات قطبی

مختصر بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا مجری برنامه دیدی نو دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند و خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد. خانواده پر جمعیت زوج مجری و داشتن نوزادی چند ماهه سبب شده است که بازیگر سریال نوار زرد هر از چندگاهی وضعیت خانه و زندگی در هم ریخته خود را به اشتراک بگذارد و از وضعیت موجود و دور شدن و اختصاص ندادن وقت برای خود گله کند. مجری جوان به دلیل مشغله همسرش، کارهای خانه و رسیدگی به فرزندانش را به تنهایی انجام داده و گاهی تا نیمه شب و زمان خواب بچه ها به امور خانه رسیدگی می کند.

عکس جدید از خانه شلوغ پلوغ ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان و شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون متولد 17 آبان 1351 در تهران است. ستاره سادات فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری بوده و سابقه اجرا و بازی در سریال گاندو 2 و نوار زرد 2 را در کارنامه هنری خود دارد و شهرام شکیبا نیز سابقه داوری و مجری گری در برنامه هایی مانند دیدی نو، قند پهلو، مسابقه ثانیه ها، خوبی از خودتونه، اثر انگشت و … دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان