برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت شهدای امنیت در صومعه‌سرا


برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت شهدای امنیت در صومعه‌سرا

محمدی گفت: مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت شهدای جان بر کف امنیت وطن در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

پوریا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت شهدای جان ‌بر کف امنیت وطن و شهدای مظلوم شاهچراغ، مشهد، اصفهان، ایذه، گیلان و ...در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا بگرزار می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: سخنران این مراسم حضرت آیت الله فلاحتی (نماینده ولی فقیه در استان گیلان) و مداح محمد پور اسماعیلی هستند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم روز پنج‌شنبه(۱۷ آذر) همراه با فرضیه جماعت مغرب و عشاء است گفت: از کلیه شهروندان صومعه‌سرا دعوت به عمل می‌آید تا در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: امروز اگر سایه انقلاب اسلامی بالای سرمان است حاصل ۶۰ هزار شهید است که برای پیروزی انقلاب اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

فرمانده پایگاه بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: بدون شک نقش شهدا در دفاع مقدس، الگو و نمونه‌ای بی‌بدیل از پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و تعهد مسئولانه نسبت به اقتدار ملی بوده است و نسل امروز ادامه‌دهنده راه شهیدان و مدافع عزت و امنیت کشور هستند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی