ماندگاری: امتی که با امام خود باشد پیروز است


ماندگاری: امتی که با امام خود باشد پیروز است

ماندگاری با بیان اینکه هرکس در راه قرآن و ولایت قرار داشته باشد پیروز می‌شود گفت: هر امتی که پای امامش باشد نصرت بااوست و شک نکنید نصرت با شما مردم خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری کارشناس مسائل مذهبی امشب در مراسم یوم‌الله ۹ دی اظهارداشت: اینجا در دیار شهید رئیسعلی دلواری‌ها و مهدوی‌ها و در دیار مردمان با بصیرت‌ هستیم.

سخنران مراسم یوم‌الله ۹ دی در بوشهر افزود: ۹ دی یادآور بصیرت مردم بیدار، مردم ولایتمدار، آخرت‌باور مردم شیطان گریز ایراناسلامی است.

کارشناس مسائل مذهبی در خصوص حفظ بصیرت با اشاره به قرآن گفت: اگر می‌خواهید اسباب بصیرت شما حفط شود قرآن و عترت وولایت چراغ راه شما خواهد بود.

ماندگاری با بیان اینکه عقل وسیله جلب منفعت و دفع ضرر است بیان کرد: آن کسانی اهل بصیرت هستند که در حساب کتاب‌هاشونخدا را بیشتر از مردم ببینند.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به مصادیق انسان‌های با بصیرت گفت: کسانی که خدا را در محاسابات دارند به دنیا فکر نمی‌‌کنند.

سخنران مراسم یوم‌الله ۹ دی در شهر بوشهر گفت: انسان‌های با بصیرت و عاقل از همین‌جا بهشت و جهنم را می‌بینند.

وی با بیان شاخصه‌ انسانهای با بصیرت گفت: اولین شاخصه انسان با بصیرت انجام واجبات ترک محرمات است.

ماندگاری اظهار کرد: بر اساس بیان قرآنی کریم هر نظام که نیروی مدافع از ارزش‌هاش داشته باشد موفق خواهد بود و نظام مااینگونه است.

وی ابراز کرد: دفاع از جمهوری اسلامی به معنای سو مدیریت‌ها نیست؛ اصل نظام اسلام است و نظام به تعبیر حاج قاسم حرماست پس همه‌ وظیقه داریم نگه‌اش داریم.

کازشناس مسائل مذهبی در خصوص بصیرت نداشتن اظهار داشت: اگر ما نسبت به شناخت دشمن بصیرت پیدا نکنیم قرآن می‌گویددشمن شما را در جاده جهالت می‌اندازد.

ماندگاری با بیان اینکه هرکس در راه قرآن و ولایت قرار داشته باشد پیروز می‌شود تأکید کرد: هر امتی که پای امامش باشد نصرت بااوست و شک نکنید نصرت با شما مردم خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این مراسم دهه نودی‌ها سرود همرزم شهیدم را هم‌خوانی کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر