عرضه 4000 دستگاه شاهین سفید در بورس کالا


عرضه 4000 دستگاه شاهین سفید در بورس کالا

به این مقاله امتیاز دهیدهفته آینده، چهار هزار دستگاه شاهین سفید متعلق به شرکت سایپا در روز یکشنبه ۱۸ دی ماه جاری بر روی تابلو معاملات بورس کالا می‌رود. سایپا شاهین به قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه خواهد شد و میزان درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰...

به این مقاله امتیاز دهید
هفته آینده، چهار هزار دستگاه شاهین سفید متعلق به شرکت سایپا در روز یکشنبه ۱۸ دی ماه جاری بر روی تابلو معاملات بورس کالا می‌رود.

سایپا شاهین به قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه خواهد شد و میزان درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده است. تاریخ تحویل ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در مشخصات عرضه شاهین آمده است: هر کد ملی بالای ۱۸ سال مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و محل تحویل خودرو نمایندگی‌های فروش شرکت به انتخاب مشتری است.

خریداران ملزم به ۱۲ درصد مالیات و عوراض قانونی و همین طور مبلغ چهار میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۶ تومان به ازای هر خوردو شامل سه میلیون و ۸۱۳ هزار و ۷۴۷ تومان بابت بیمه شخص ثالث، ۵۵۷ هزار و ۵۶۰ تومان بابت خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه مبالغ مذکور برای مشتری صادر می‌شود.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت و انتخاب نمایندگی تحویل گیرنده در مرحله تکمیل وجه برای مشتری فراهم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی