دستمزد جالب بازیگر خردسال نقش اصلی فیلم ترسناک مگان!


دستمزد جالب بازیگر خردسال نقش اصلی فیلم ترسناک مگان!

به گفته ی قرارداد وایولت مک‌گرا، بازیگر ۱۱ ساله فیلم ترسناک مگان هفته ای ۳,۹۳۲.۵۰ دلار در هفته دستمزد میگرفت و قول یک ماه کار هم به اون داده شده بود.

بازی وایولت مک گرا در M3GAN مزایای دیگه ای هم برای او داشت. از جمله پرواز در قسمت بیزنس کلاس هواپیما برای سفر به نیوزیلند که با توجه به پرواز 13 ساعته کار دوست داشتنی ای بود.
قرارداد وایولت میگه اون ممکنه اضافه حقوق هم بگیره، بستگی داره فیلم در باکس آفیس چقدر خوب عمل کنه، که تا حالا ۷۳ میلیون دلار در ایالات متحده فروخته و وایولت احتمالا ۱۵۰ هزار دلار دیگه هم دریافت میکنه!!

دستمزد جالب بازیگر خردسال نقش اصلی فیلم ترسناک مگان!

مِگان یک فیلم ترسناک علمی تخیلی به کارگردانی جرارد جانستون بر اساس فیلمنامه‌ای از آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان است. در این فیلم آلیسون ویلیامز و وایولت مک‌گرا، در کنار اِیمی دونالد در نقش بدن فیزیکی مِگان و جنا دیویس در صداپیشگی این شخصیت نقش‌آفرینی می‌کنند. این داستان به دنبال یک عروسک باهوش مصنوعی است که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.مگان نخستین بار در ۷ دسامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس نمایش داده شد و در ۶ ژانویه ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیش از ۱۲۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده‌است که ترکیبی از ژانر ترسناک و طنز و همچنین عناصر طنز و بازی بازیگران آن را ستودند.

دستمزد جالب بازیگر خردسال نقش اصلی فیلم ترسناک مگان!

«M3GAN» یک شگفتی در هوش مصنوعی است: عروسکی واقع‌نما که طوری برنامه‌ریزی شده تا بزرگ‌ترین همراه کودک و متحد والدین باشد. «مِگان» که توسط جما، یک رباتیک برجسته طراحی شده‌است، می‌تواند گوش کند، تماشا کند و یاد بگیرد، و نقش دوست و معلم، همبازی و محافظ را بازی می‌کند. هنگامی که جما مراقب غیرمنتظره خواهرزادهٔ ۸ ساله خود می‌شود، او تصمیم می‌گیرد یک نمونهٔ اولیه از «مِگان» را به خواهرزاده‌اش بدهد، تصمیمی که منجر به عواقب غیرقابل تصوری می‌شود.

دستمزد جالب بازیگر خردسال نقش اصلی فیلم ترسناک مگان!

تا تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳، مگان ۴۳٫۴ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا، و ۱۷٫۹ میلیون دلار در مناطقِ دیگر جهان به دست آورده‌است، که در مجموع فروش جهانیِ ۶۱٫۲ را نشان می‌دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان