هیوندای سانتافه 2024 چه ظاهری خواهد داشت؟


هیوندای سانتافه 2024 چه ظاهری خواهد داشت؟

هیوندای سانتافه یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران است که متاسفانه در دور جدید واردات، اجازه ورود به بازار ایران را دریافت نکرده است. با این حال در آن سوی آسیا، کره‌ای‌ها تغییرات مهمی را برای هیوندای سانتافه در نظر گرفته‌اند. این...

هیوندای سانتافه یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران است که متاسفانه در دور جدید واردات، اجازه ورود به بازار ایران را دریافت نکرده است. با این حال در آن سوی آسیا، کره‌ای‌ها تغییرات مهمی را برای هیوندای سانتافه در نظر گرفته‌اند. این خودرو به زودی با تغییر نقش در سبد محصولات هیوندای مواجه خواهد شد و به خودرو دیگری تبدیل می‌شود که با سانتافه سابق به کلی متفاوت است.

رندرهای گرافیکی براساس تصاویر هیوندای سانتافه 2024، یک خودرو متفاوت و خشن را به تصویر می‌کشند. رندهای جدید هیوندای سانتافه 2024 خودرویی با ظاهر منتظم را به تصویر میکشند که در بخش جلو از چراغ‌های چهارگانه مربعی شکل مشابه سری خودروهای هیوندای ایونیک 5 بهره می‌برد.

یکی از موارد جدید و دوست داشتنی هیوندای سانتافه 2024، ضربه‌گیرها و روکش‌های پلاستیکی قسمت پایین بدنه هستند که تمامی بخش‌های گلگیرها و درب‌ها را محافظت می‌کنند. در نمای عقب نیز ستون C ظاهری مستقیم و عمودی دارد و از الگوی مشابه محصولات لندروور پیروی می‌کند.

هیوندای سانتافه 2024 چه ظاهری خواهد داشت؟هیوندای سانتافه 2024

مشخص نیست که آیا تغییرات ظاهری هیوندای سانتافه 2024 با تغییرات در قوای فنی همراه خواهند بود. در حال حاضر هیوندای سانتافه با پیشرانه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به فروش می‌رسد و برای مشتریان اروپایی یک موتور 2.2 لیتری دیزلی نیز موجود است. این احتمال وجود دارد که همین پیشرانه‌ها با بهبودهای اندک به نسل بعد منتقل شوند. انتظار می‌رود هیوندای سانتافه 2024 در تابستان سال جاری میلادی معرفی شود.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل