ربودن دختر جوان با انگیزه شیطانی در شیراز


ربودن دختر جوان با انگیزه شیطانی در شیراز

ماموران پلیس شیراز در حال تحقیق از متهم ربودن دختر ۳۲ ساله بودند که خبر رسید سه پسر جوان با تهدید، دختر ۲۷ ساله‌ای را در محله‌ای دیگر از شیراز ربوده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام جم؛ دختر جوان در خیابان احمدی جنوبی شیراز منتظر تاکسی بود که خودروی پرایدی مقابلش توقف کرده و سه سرنشین آن، با تهدید و زور او را سوار خودرو کرده و با خود بردند.

شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بودند. طرح مهار در منطقه اجرا و ماموران دریافتند گروگانگیران به سمت شهرک مهدی‌آباد فرار کرده‌اند. پس از ساعتی خودروی پراید توسط ماموران گشت کلانتری بهارستان شناسایی شد و راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس از محل گریخت.

پس از طی مسافتی تعقیب‌وگریز ماموران با تیراندازی به سمت خودرو موفق شدند سواری را توقیف و راننده و دو سرنشین دیگر را دستگیر کنند. در این تیراندازی یکی از گروگانگیران بر اثر کمانه تیر مجروح شد و گروگان ۲۷ ساله نیز نجات پیدا کرد.متهمان که ۲۷ تا ۳۰ساله هستند، در بازجویی اولیه مدعی شدند: با مشاهده دختر جوان که در آن وقت شب تنها کنار خیابان ایستاده بود، وسوسه ربودن و تعرض به او سراغ‌مان آمد. به همین دلیل دختر جوان را ربودیم اما قبل از اجرای نقشه‌مان دستگیر شدیم.

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دو ماجرای گروگانگیری گفت: «برخورد با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند باعث رعب و وحشت در جامعه شوند به‌صورت ویژه در دستورکار این فرماندهی است.»وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع موضوعات به پلیس ۱۱۰ می‌تواند به کشف سریع جرایم کمک کند.

منبع: روزنامه جام جم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند