کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!


کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

شاید براتون جالب باشید بازیگران یک فیلم در کودکی چه شکلی بودند؟ در این گزارش تصاویر کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه را به اشتراک گذاشته ایم با ما همراه باشید.

شنای پروانه فیلمی ایرانی به کارگردانی محمد کارت است که در سال ۱۳۹۸ منتشر شد. نوشتن فیلم‌نامهٔ آن بر عهدهٔ کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری بوده و داستان آن دربارهٔ زنی است که تصویرش درحالی که در استخر بوده پخش شده و برادر شوهرش در جستجوی عکاس این تصویر است. جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، آبان عسکری و پانته‌آ بهرام از بازیگران این فیلم هستند. پروانه (طناز طباطبایی) به گاراژ صافکاری برادرشوهرش حجت (جواد عزتی) می‌رود و از او می‌خواهد تا جلوی همسرش هاشم (امیر آقایی) را بگیرد. هاشم به خاطر فیلمی که از شنای پروانه در استخر در فضای مجازی پخش شده‌است، به همراه نوچه‌هایش برای انتقام‌جویی به استخر رفته و مشغول تخریب آن است. در راه بازگشت از استخر، هاشم پروانه را با ضرباتی می‌کشد.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

امیر آقایی (زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴) بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد، و برای نقش مکملی که در شنای پروانه (۱۳۹۸) داشت، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

پانته‌آ بهرام (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر نامزد و برندهٔ جوایز گوناگونی از جشنواره فیلم فجر شده‌است. فعالیت او با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه (۱۳۶۸) آغاز شد و سپس همان سال در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای ایفای نقش در بچه‌های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. او غیر از سینما و تلویزیون، در بیش از ۲۰ اجرای تئاتر نظیر مرگ یزدگرد ایفای نقش کرده‌است.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است. او چندین جایزه دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

طناز طباطبایی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم شنای پروانه (۱۳۹۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرده‌است. همچنین برای فیلم بی‌رؤیا (۱۴۰۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم‌های صداها (۱۳۸۷)، رخ دیوانه (۱۳۹۳) و خشم و هیاهو (۱۳۹۴) هم نامزد دریافت این جایزه شده بود.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

مه‌لقا باقری (زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. عمدهٔ فعالیت او در تئاتر بوده و برایش جوایزی نیز کسب کرده‌است.

کودکی بازیگران فیلم شنای پروانه!

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۰) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت گسترده‌تری دست یافت. او در ۱۳۹۸ برای نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)